Wednesday, April 01, 2009

記事

三月初做了K小姐的伴娘。

- 兄弟聚會那天伴郎沒有出席。她跟我說﹐「佢個樣好似laughing哥架。」不看無線劇集的我好困惑﹐laughing哥? (OK﹐成件事發生在三月頭﹐果陣「laughing哥」仲未係熱潮架。佢同我講即係謝天華﹐我以為係佢N年既角色。)

- 伴郎果然真係好似laughing哥。係瘦版。新娘那天狂跟laughing說﹐「你好靚仔呀!」

- 新郎在前一日還在為選歌方面感到非常的懊惱。結婚那晚﹐在酒樓竟然響起了Nirvana的"About A Girl"。事後跟G友說起這件事﹐一齊笑囉。

- 記得很久以前﹐我啦﹐G友啦﹐K小姐啦成日去睇Anodize、NT還有後期的LMF等等。我當時喪迷黃貫其,G友迷Jimmy,K小姐是技安超級粉絲。

****

在看Doctor Who(Season 4)。今季的焦點當然是Catherine Tate演The Doctor的拍檔,是否難想像她演「The Doctor女郎」呢?剛剛看了一集"The Unicorn and the Wasp",有The Doctor和Agatha Christie一齊破案!耶!我終於知道當年點解Agatha Christie失蹤了,原-來-佢-係-俾-外-星-人-捉-左!!!疑團終於解開。

****

「勞動者共產黨(ろうどうしゃきょうさんとう),是日本的新左翼黨派。簡稱為勞共黨。主張在日本社會進行共產主義革命和打倒「日本帝國主義資產階級」及「美國帝國主義」。」-Wiki

我唔信日本會有左派既政黨!

引申問題: 勞動者共產黨<--摺左未?

8 comments:

正在聽久石讓的d said...

日本這種高度注重私隱卻又有極強階級服從性的民族, 會否擁抱共產主義呢? 唔...

她都算富有優越過, 應該不會...吧...

如果播Depeche Mode的Somebody, 都會唔啱mood喎...

Wet Wet Wet的Love is all around?

...唔識幫人揀!!!

星期三做到甩轆的小玲玲~ said...

日日都唔夠訓...

做完負離子又唔直...

心情=壞透...

唔想咁樣可以點樣的小玲玲~ said...

仲有....

午飯又食得過飽
但今晚又要好遲先有得食

心情=壞透x10...

在聽Phoenix新碟的Z said...

d,

講開久石讓:你有無睇《姨媽的後現代生活》呀?佢配既樂好正!(當然最喜歡的是《kid's return》soundtrack啦!)

你已經唔鍾意我的『唔驚』 said...

你唔講我都唔記得NT!!!係唔係有阿仁嗰隊???? chi gun!!!

仲記得首歌點唱的Z said...

喜歡阮經天的唔驚,

家陣話你知我地叫做NT,屋企好污漕但係風水lung好,
鐘意FUNKY同METAL都唔會玩到好老土,
唔理你點睇話我係大陸仔定鄉下佬。
次次去睇SHOW都俾人投訴話我嘈,
插水“FING”頭周身郁都好過剩係企係度,
我都唔明D人睇SHOW,剩係識得坐哂係度,
搞到個SHOW似係一個墳墳墳墳墓SHOW。
唔講你唔知我最怕既就係搵野做,
讀書讀唔好,前途肯定唔會好,
D人唔鐘意話留長毛無個好,
輸入外勞無得撈,好多人失業搵唔到野做,
玩BAND好辛苦,你唔玩過都唔會知,
晚晚夜一夜都為左搞好呢個SHOW,
但係無所謂最緊要大家HAPPY,
記得我地係N MOTHER FUCKING T

今日轉聽小田和正的d said...

Z,
我無看《姨媽的後現代生活》喎.
久石先生的配樂, 無論是宮崎駿或北野武的, 都很正!!

Departures與大提琴手合作, 又有另一番韻味.

(要快點看他的"自傳")

鍾意阮經天的唔驚 said...

可唔可以唔好記得哂全首歌呢!!!!