Sunday, March 29, 2009

日本の首領 (含 spoiler)




東映於1977和78年出品了「日本の首領」三部曲﹐以山口組第三代組長田岡一雄來為藍本改編。我看的次序亂了﹐先看了第二部《野望篇》﹐然後才看第一部《やくざ戦争》。看了還不覺得有問題﹐只是好奇為甚麼(自以為的)第二部還有松方弘樹﹐心想可能是一些回憶片段吧。要到現在上網找資料才知三部曲誰前誰後...

選角上可謂找了當時最紅的的男演員來擔當:佐分利信﹑鶴田浩二﹑千葉真一、松方弘樹、菅原文太、田中邦衛等﹐還有日本史上最強男星三船敏郎﹐齋看他們的演技已經好過癮。

故事講述關西黑社會中島組的發展﹐他們如和與敵對幫派惡鬥﹐如何收買/要挾政府官員﹐如何與大企業勾結﹐由幾十人發展到萬幾人。我還未看結局篇﹐容我透露小小劇情:組長佐仓一诚的頭馬們相繼死去﹐第二集講的是社團打了一場敗仗﹐新上位的得力助手松枝四郎也因覺自己失職愧對佐仓而自殺身亡﹐中島組是否要面臨解散?可能自己很喜歡是鶴田浩二﹐總覺得他和松方弘树的死實在是太不近人情了。身子不好又年老的佐仓知道身邊的馬仔都死去﹐他卻頑強地生存下去﹐希望再將江山打下來...

***

題外話:昨晚看NHK新聞報導﹐指上月就有二千多人自殺﹐日本的自殺數字真的好嚇人。日本國人過度壓抑﹐最好個個回到江戶時代﹐然後變回武士﹐找位藩主來侍候﹐最後冠冕堂皇地切腹去。

11 comments:

d said...

你是dl還是有碟? 有碟的話可否借我?
我最最最愛的男演員有二: 三船敏郎, Marlon Brando. 看完"其後"又多了一個~
我是"黑道影片控"的("控"即迷也, 台灣小朋友的用語, 明顯受日本文化影響), 看完深作大導的無仁義之戰, 好興奮(仲寫了一大堆fb塞過你歎).
我又是輕至中度腐女, 這種全男班, 最是M/M及H(not talking about your man) 的温床! *轉圈*
p.s. 黑澤明電影的OTP: 三船/仲代, yeah!
p.p.s. 在戲院看過新宿事件的trailer, 加藤雅也最有型, 竹中直人次之. 加藤那種old-school式的大男人manness, 很懷念耶!

d said...

北歐的自殺率也出了名的高...(默)

d said...

(亂入)
你在哪裏學日文的? 我在想: 如果我現在開始學的話, 持續努力十幾廿年, 到我退休時, 咪可以睇日文片/日文書而唔需要字幕囉, 係咪遠大呢, 我個諗法?

Zackiemad said...

d,

我買碟的,下次拎俾你。喂,7號果晚你會唔會拎袋?要俾碟你喎~

我也是"黑道影片控",但無仁義之戰我仲未睇呀,宜家訂緊三池既黑社會三部曲!!(好期待!)

我在中大學日文的。十幾廿年,mud都得啦!!!
你不如去日本小住數月/年咪仲好?!?!?!

d said...

>你不如去日本小住數月/年咪仲好?!?!?!

我不如溝番個日本仔仲好...

話時話, 香港有課程係帶學生到日本活動教學的.

係喎, 我應該只會揹一個好細小的袋(方便跳)...咁呀, 下次先啦...

我要帶mug野比你? 你方唔方便在當晚拿?

(我7/4請了假)

Zackiemad said...

d,

o甘去日本住可以過下日式既生活(?!?)嘛~

我都會帶細袋,o甘搵人食lunch或dinner 啦!

7/4 我無請到假。可唔可以在中環(or other station)一齊去?

d said...

>可唔可以在中環(or other station)一齊去?

可以呀,我地可以先在中環地鐵站入面等,再行過去搭機場快線
車程約半小時,19:00或19:12都得。

咁,約6.50pm左右,往柴灣方向的港島線,月台車尾位置啦?

d, p.s. said...

我寫了篇L Change the World的review...

星期一累到甩轆的小玲玲~ said...

只想躺下啥也不做.
只想回家不想看片.
後悔買9.30的場.
後悔約你看日本片!!!

>.<

d said...

Just finished another jap movie review.

星期二忙到甩轆的小玲玲~ said...

在街上突然有癲婆同我地講野然後大叫:
**"I am talking with my friend!"**

都市人真的好緊張呀! 呢個社會上真係有好多人short架!

希望你唔會係下一個啦!