Thursday, April 02, 2009

10年前的我們都將時間放到這裡去...



家陣話你知我地叫做NT,屋企好污漕但係風水好lung好,
鐘意FUNKY同METAL都唔會玩到好老土,
唔理你點睇話我係大陸仔定鄉下佬。
次次去睇SHOW都俾人投訴話我嘈,
插水“FING”頭周身郁都好過剩係企係度,
我都唔明D人睇SHOW,剩係識得坐哂係度,
搞到個SHOW似係一個墳墳墳墳墓SHOW。
唔講你唔知我最怕既就係搵野做,
讀書讀唔好,前途肯定唔會好,
D人唔鐘意話留長毛無個好,
輸入外勞無得撈,好多人失業搵唔到野做,
玩BAND好辛苦,你唔玩過都唔會知,
晚晚夜一夜都為左搞好呢個SHOW,
但係無所謂最緊要大家HAPPY,
記得我地係N MOTHER FUCKING T

張德X﹐你有無搞X錯呀﹐我問陳X雲仲記唔記得呢首歌﹐佢即刻「NT...NT...N...」
我地d集體回憶黎架!

12 comments:

阮經天 said...

hahaha~~~~whahahhahahaha~~~~~
totally remember!!!!
my youth!!!!

好想再睇anodize玩live的我 said...

唔該唔好再用阮經天黎當係你個名的你﹐

「你問我亞龍大係乜o野樣
我話俾你知唔會點好樣」

頂點解youtube無anodize既live clip架?

小天 said...

whahahahaha
u r really my best frd~~
i also searched ANODIZE!!!

d said...

1999年, 我人在紐約, 正投入當地的新工作崗位及生活. 每晚回家都看黑澤明的VCD...

Kathy said...

今天商台話24/7-26/7 家強同Paul個演唱會,有Anodize同太極呀!!!

Zackiemad said...

kathy,

哇﹐亞龍大呀!本來都無興趣去睇阿paul佢地﹐但如果有anodize...!!!!!

thx for tellin me!!

Kathy said...

抱歉我今早在facebook見到Davy post
"Davy BigFly ANODIZE WON'T be the guest of Double WONG's concert!!! DO NOT TRUST !!!"
但明明噚日下晝係商台DJ謝茜嘉講,但Davy又咁post出黎...
希望你未買飛啦!

Zackiemad said...

kathy,

未買啦!

(p.s.點解你有davy既facebook既?????)

Kathy said...

呼~ 好彩你未買。真係空歡喜一場…
我係facebook度search咪搵到佢囉。你要唔要佢個email address呀?

Zackiemad said...

kathy,

要呀!(佢係咪係人都add架?)
我都想add你喎~

Kathy said...

咁你add我呀! cheerkathy@gmail.com
係我friend list度搵佢呀!
我估佢之前係人都add 架,宜家唔知重係咪呢??

Kathy said...

Confirm左你啦! 你試下add Davy呀!