Sunday, April 05, 2009

星期六的生活

~星期五晚飲多了兩杯﹐頭痛。回家後第一件事卻是開電腦。沖完涼差不多一點﹐卻為了一張相而去看某人的 blog。由第一篇開始看...兩點多﹐眼睛已經睜不開。關機睡覺去。

~十點起床﹐頭繼續痛。落街食早餐。

~返上樓食左粒panadol然後繼續睇blog!!!

~11點幾﹐敷mask。躺在床上聽Blur的《Think Tank》。

~15分鐘後﹐沖涼洗頭吹頭化妝。

~12點9﹐出門去睇《紅日風暴》。

~約了痴玲在科學館﹐等入場時竟然撞到單位囉。原來佢都揀左呢套戲。

~一路睇一路喊。尤其是訪問王戎那一段﹐淚如泉湧。從來都以為胡風是「衰人」﹐直至看了這部紀錄片。跟痴玲說﹐她回一句「胡風終於得到平反喇」。我興幸揀了這部片看。

~去了銅鑼灣買野。

~8點幾過返旺角跟Ron吃晚飯。然後又再shopping!

~買了《小人國》DVD呀!無比興奮!

~11點幾﹐三條友走去食許留山的芒果神冰。

~回家。繼續上網睇blog亂chat!

5 comments:

d said...

今個星期on-call, 所有睇戲活動暫停.
(因為Che太長, 所以也放棄了)

今日整日的活動是寫一篇新聞稿. 十分精采的清明節假期. 我的response是不能出街的NC-17(DLL).

沒有心情食晚飯, 下午抽空落街買了個飯盒及Mango Napoleon. Dinner就吃水果同Mango Napoleon.

成日甚麼也做成, 現在三點多, 都要去瞓.

p.s. 我都有Think Tank.

d said...

>成日甚麼也做成

"做不成".
結果睇Anderson Cooper消消氣.

也慶幸揀了這部片的小玲玲~ said...

有好幾場戲我都一路睇一路喊, 王戎那段當然是其中之一, 聽到他說二十多年後回到上海, 路也認不了, 之後回到家門見到一個老婆婆, 原來就是他的母親, 果一下我差d哇一聲喊出來!!!
另, 交代賈植芳等人去死那段, 沒有哇一聲喊的衝動, 但喊到停唔到囉.
好在用左tempo咋!!!

想買dvd....下個月出.....你同唔同我去搵?

超期待五月去睇業業既小敏敏 said...

成日鬧人死基佬但自己卻係les的小玲玲,
(i really love die this name lor)

2 points:

-我無借到Tempo俾你。我唔會對你禁好。我俾你既係TANGO。

-dvd <--你係咪想買有關les既DVD?好啦,見你上次陪我去阿麥,今次陪番你啦!但我唔知邊到有les既買喎...

天真地以為那是真的tempo的小玲玲~!! said...

cheap精!

我知你屋企有十箱TANGO!