Thursday, April 16, 2009

我的90's唱盤美國篇(PT.2)

90年代﹐ 除了果一兩年聽Blur同埋Oasis etc﹐基本上我都係聽美國野。一聽就聽左好多年﹐所以有好多回憶...

Red Hot Chili Peppers - Sir Psycho Sexy
唔駛多講啦﹐小學年代已認識的樂隊。有齊他們的album及live DVD等等。有一段時間超迷John Frusciante﹐買晒佢既solo album﹐但好難聽囉。佢既經歷我不多說﹐那段時間錄既album都好唔得﹐有幾隻我一早在網上賣掉了。最愛既RHCP唱片﹐我會揀"Blood Suger Sex Magik"。

Extra: John Frusciante covers "How Deep Is Your Love"

wahahahah!John is one of the best guitarist in the world!


Pearl Jam - Go

唉﹐又係﹐聽左好耐既一隊樂隊。中六果陣﹐發生左一件好騎呢既事件。話說﹐中六轉了另一間學校﹐在那裡認識了G友。我們兩個在班上已經是夠無聊的人了﹐但天外有天﹐班上有位更無聊的同學!有一次大家不知說到甚麼﹐那位同學便提到Pearl Jam的"VS"。我和G友的第一個反應是:Eeee?你都聽Pearl Jam?更爆的是:他說他踩板的。唔駛問﹐我地兩個更係笑到碌地啦! 記得有一次﹐我們還相約去HMV。(那時候的我們都好無聊!但宜家仲係囉!)


Incubus - Pardon Me

G友比我早聽Incubus。記得佢好早就有隻"Enjoy Incubus"(定係"S.C.I.E.N.C.E."?)。後來我跟她說﹐封面果個男人﹐係Brandon既老豆黎架。
p.s.第一次自己去旅行﹐目的地是曼谷。去果道因為Incubus有show。果陣唔知死﹐夠膽一個人同班泰仔逼。泰仔真係好癲。

No comments: