Wednesday, April 15, 2009

我的90's唱盤(美國篇 PT.1 )

讀到G的"音樂事數則(四月篇)"﹐搞到我又想寫下。早一年寫了"90's英國篇"﹐現在來個"90's美國篇"吧!

Wu Tang Clan - Careful (Click Click)

忘了是如何會接觸到Wu Tang﹐可能是好久以前看《He Got Game》﹐裡面有一首他們的"Diesel"﹐覺得好正才開始去認識他們?但我好記得我隻"Enter The Wu Tang (36 Chambers)"借左俾人到宜家都未還囉頂!果隻碟好正好正架﹐那時候狂聽狂rap架嘛 。Wu Tang既曲﹐無敵!
(p.s."Careful (Click Click)"是00'年代的。找不到他們早期比較好的MV﹐唯有貼這首。)


Cypress Hill - How Could I Just Kill A Man

好像是Davy推介的。那時候買了他們幾隻碟﹐隻隻都不錯﹐還買了Live at the Fillmore的DVD。DVD只play過一次﹐最後賣掉了。

Extra: RATM X Cypress Hill - How Could I Just Kill A Man (Live)

又係果句:Zack de la Rocha是一位影響我很深的人。某程度來說﹐90後期的我﹐聽咩歌﹐睇咩戲﹐讀咩書﹐有很大部份都是受他的左右。


Public Enemy - He Got Game

PE唔駛多講啦。又揀了《He Got Game》入面的主打來貼。其實佢地一首"Sophisticated Bitch"我都好鍾意﹐但個MV版係Pam黎囉妖!講開有講﹐《He Got Game》好好睇。Spike加Danzel加上一隻完美的soundtrack。


Beastie Boys - Alive

"i use the microphone like Picasso used clay..."又係唔記得點解會迷佢地。我仲keep住本1999年佢地做封面既Smart﹔連Sabotage既VHS都有!

1 comment:

阮經天愛賢賢 said...

http://www.youtube.com/watch?v=CYwzW2QFnwo

whahahahaha!!!
BB i think u love die!!!
zack hates John Maccain , that means he love Obama!!!!
whahahahahahahha