Sunday, April 19, 2009

好爆

(1)今朝去馬會買六合彩﹐給門口的實Q欄住:

實Q:小姐﹐你夠18歲未呀?
我:咩話?
實Q:er...我諗你都夠既﹐但你個樣生得好後生喎...

我diu!!相信我﹐那一刻絕對不會感到開心﹐只會覺得好X過份。

(2)早兩天陪爸爸覆診:

當爸爸坐到醫生面前﹐那位女醫生便叫道﹐

醫生:徐生!你60歲?
爸:係呀。
醫生:你一入黎果陣我仲以為你會係徐生個仔呀﹐點解你禁後生既?
爸:哈哈。我真係60架喇﹐你睇我個女都禁大個咯。

然後我跟爸說起今朝的奇遇﹐他說﹐hmm...可能係遺傳。

記得有一次好爆的﹐是爸在LC試衫。出來後﹐那位sales跟我說﹐你「朋友」試完出左黎你過去睇下。

****

大伯父剛坐遊輪回來﹐便跟剛剛又坐完遊輪的三伯父說:

大伯父:你間房係咪睇到海架?
三伯父:果d貴好多架!你間睇到咩?
大伯父:緊係!人一世物一世。當你望住出面﹐見到「茫茫大海」﹐幾正!
三伯父:我到時對住我既bank balance就唔慌唔「茫茫」囉。

****

因為梁祖祖﹐所以我看了《絕代雙嬌》。祖祖果個草蜢牛仔熱褲look真係好正!!
28號去睇佢地呀!yeah!

4 comments:

d said...

你去馬會買野時, 係咪無化妝?

我上次同一個朋友去台灣, 旅館定係店鋪的人員問我: "你媽媽..."
(我朋友雖然大過我好多年, 但係我地個樣唔似喎, 我又高過佢好多, 唯一解釋就係我個樣生得後生囉...)

d said...

你去馬會買野時, 係咪無化妝?

我上次同一個朋友去台灣, 旅館定係店鋪的人員問我: "你媽媽..."
(我朋友雖然大過我好多年, 但係我地個樣唔似喎, 我又高過佢好多, 唯一解釋就係我個樣生得後生囉...)

Zackiemad said...

d,

係喎 ,你個樣真的好後生。又高又瘦皮膚又好!!!!!!!

d said...

呢期D皮膚差D,因為太懶!
人年紀大就開始乾化,我D皮膚其實已經偏乾,不過仲遮掩得到!