Tuesday, March 17, 2009

我倆從未一起看過安藤的電影



我們的MSN都不約而同地放了一張安藤的黑白照,就如他死去了一樣地望著照片來睹物思人。

因安藤而相識,卻從未一起去看過他的電影。我們的首次約會,是去看她另一位baby,Johnny Depp的The Libertine。(頂,我記得係早場黎囉!第一次見面就要人地10點爬到去MK,不是變態是甚麼!!)

****

另一位在網上結識後而成為了現實朋友的d,我們算是因為御法度而相識(?),卻從未一起去看過北野/松田的電影啊!

16 comments:

Anonymous said...

第一次見面就要人地10點爬到去MK<<< 你咁都記得?!!!

Anonymous said...

我倆的結識是因為"DRY", 你還記得嗎~~
想起便感嘔心~~

Zackiemad said...

個名水蛇春禁長的單位﹐

我地既第一次.....緊係記得啦。

Zackiemad said...

唔驚﹐

我地竟然曾經鍾意過雷頌德和馮德倫...往事不堪回首。bb﹐你記唔記得自己上堂偷聽Dry既電台訪問呀?

仲有呀﹐記唔記得我地當年成日去睇anodize既日子??

p.s.果陣我同lobby熟﹐都係因為oasis。而你...

Anonymous said...

哇我都有聽dry的!

我有Dry one 同dry two 呢2隻cd:

http://www.lemonmusic.com.hk/dry.htm

仲有呀!我而家仲識唱架!
http://zeiling.blogspot.com/2008/03/blog-post_4156.html

Anonymous said...

哈哈, 我們的第一次係去睇小田切讓的東京鉄塔, 因為你果陣時鍾意緊佢囉...

我是從寂然的blog揾到嚟的.我最愛的演員是松田優作,而寂然那時寫了好幾篇優作電影觀後感.

我們是由松田兩父子撮合的~

原來呢套新戲有baby份:

{http://hk.movies.yahoo.com/movie.
html?id=mcl_nobodytowatchoverme}

安藤我也愛,而且愛了很久,愛到要將佢寫入小說中...

Zackiemad said...

d,

我記得去油麻地睇架嘛,還去吃了米線。

話時話,我都好似係搵優作既野搵到去寂然的blog,然後發現佢又睇北野武既戲。

我們是由松田兩父子撮合的~
<--我最記得開頭我們是在討論御法度啊~哈哈

Anonymous said...

<--我最記得開頭我們是在討論御法度啊~哈哈

你猛問:究竟邊個殺咗邊個?最後一幕,baby的角色下場如何?(笑)

Anonymous said...

我ge結論都係
Z你的baby實在太多

Zackiemad said...

單位,

錯!應該係:

我只得安藤一個baby,而安藤也只得我一個baby <3

-完-

Anonymous said...

>我只得安藤一個baby,而安藤也只得我一個baby

都係錯,你別名叫VS,你只得一個baby叫Hedi!!

Zackiemad said...

d,

o甘...o甘...我有兩個baby囉~唔算多啦!

Anonymous said...

My Honey Baby,
I'm seriously protesting. Either me or him! You choose!

H

Anonymous said...

H,

U were always my first choice!!

Anonymous said...

...should be VS

Anonymous said...

yo... love this thread!