Wednesday, March 11, 2009

"Confessions of a Shopaholic"

係,買野帶來快樂。完全明白女角說的「世界變得美麗了。」雖然買之前不停問自己「我需要這個嗎?」但越想越覺得這條問題是廢的。沒有甚麼是不需要,家裡一千條黑裙條條看似一樣但條條都是重要。行街買衫依然都迷戀地繼續搵黑裙子,我買之前有問自己係咪需要架,但...呢條可以襯邊對鞋喎;果條櫬邊件top就最正喇;越諗越覺得眼前那條裙的重要性...

當然買左唔著唔用例子多的是,因為已經忘記買過這件東西。早兩個月買了一條Malene Birger的頸鍊,一直沒有戴過,那時的我真的深信自己會用而且絕對有需要的呀!唉,賣又唔捨得,但同時覺得無咩機會可以戴條鍊。

這種情況多的是,究竟我點先可忍手唔買野呢?其實...最大的問題是...我爸爸也是這種人啊!遺傳對吧?耳濡目染呀是嗎?

4 comments:

Anonymous said...

有好多好多種套, 不過又信一人一套

我信有交叉先會有剔~

我信有是非先有曲直~

Anonymous said...

Shopaholic, 我都係喎. 之不過, 我買的東西多半不是穿戴在身上, 如此而已! 最近藉口換季, 買了6對鞋(未完, 波鞋爛咗). 我沒有問自己需唔需要. 只知自己高興.
我可以兩三年唔買返工衫, 突然間好想買, 就走入鋪頭試一兩粒鐘, 也試過睇見介指個款型, 唔理自己根本不愛戴飾物, 又買下(有折喎). 總之, 人類文明所以進步, 某程度上與大多數人類是或多或少的購物旺有關.

(男人迷音響, 一條電線六位數字, 唔帶得出街, 所以唔覺係購物狂!)

Zackiemad said...

鍾意謝天華果位,

唔該,你要唱就返自己個blog道唱飽佢!

Zackiemad said...

d,

係呀,就好似我買碟o甘,完全失控!明明成棟未睇,依然不停買買買!!!