Tuesday, March 10, 2009

記夢

生活在第三次世界大戰下,科技發達到可以預測幾時會有炸彈飛埋黎,政府亦會在最短時間之內傳電話短訊(!)通知附近的居民好讓他們快點「呢埋」...

正當我和爸爸、四哥(!係,姓謝果位),還有一名不知名人士同枱吃飯之際,突然收到短訊。說時遲那時快,炸彈已「boom」一聲落在客廳。那時候跟本已無法逃走,好驚好驚。看著那個炸彈就快要爆開...

我醒了過來,一身冷汗。

6 comments:

Unknown said...

OMG
WHY IS 四哥

Anonymous said...

Oh, you like Say Gor?

I can immediately think of a Freudian interpretation of your dream...but I can't spell it out here. It's NC-17.;p

Zackiemad said...

noname,

點解唔係hedi slimane?!?~??~

Zackiemad said...

d,

即係點呀???我係咪要睇《夢的解釋》呀??

Anonymous said...

請你唔好再問我只有科學家可以答到的問題, 例如:

*科技係唔係已經發達到可以預測幾時會有炸彈飛埋?*

我都想知呀! 我可以問邊個o者???

Exercise said...

四..........哥...........?!