Thursday, March 26, 2009

記一日

在金鐘上班的我﹐今天午飯終於衝出金鐘/灣仔﹐和同事E搭叮叮到集友附近的克街(係﹐都係灣仔﹐但我office在PP3隔離架喎﹐請計計PP3和集友的距離)吃酸辣粉!超愛酸辣粉的我點了一碗加底的﹐吃著吃著便想嘔了。但我真的好愛吃喎﹐停唔到口呀﹐唯有頂硬上囉。吃完後...哇頂﹐內臟好似著緊火。

雖然我倆飽到想嘔﹐但4點幾仲要叫同事買蛋撻囉。下午吃著蛋撻吹下水睇下blog﹐好寫意呀。(本著今朝有酒今朝醉的精神﹐大無畏地這樣閒散著﹐下個禮拜的我﹐應該會死得好慘。)

回家聽Guided by Voices的大碟《Human Amusements At Hourly Rates》﹐感覺比起第一次聽的時候好多了。最愛的GbV歌始終是"Game of Pricks"﹐而今天發現"Echo Myron"也不錯呀!

****

想起很多年前﹐好迷Earthtone 9的一首"Ta Twan Asi"。那時候狂聽他們和Mudvayne﹐感覺好high。果陣後生嘛(有關係的嗎?)﹐現在呢﹐ipod裡盡是Cat Stevens、The Byrds、Steve Miller Band既歌囉。

Earthtone 9 - Ta Twan Asi (究竟ta twan asi係咪等於ta tvan asi?)

4 comments:

Anonymous said...

點解我上次會點錯左米線你又唔提我既?

:(

Anonymous said...

發開口夢都會叫住成龍個名既小玲玲,

自己叫錯,唔好賴人!

Anonymous said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
小敏敏!!!!!

我前幾晚發左個夢, 醒左之後想馬上打電話給你同你講架!!! 但當時係凌晨囉~~~!!!! 之後唔記得左講你知!!!! call now yeahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! 好在你提醒左我! >.<

哇我而家可以講個夢喇----

**你帶我去一個飯局, 我原來是不想去的, 但你再三叫我, 我惟有去啦.

到了吃飯的地方, 坐了兩個男人, 其中一個竟然係又南!!!!!! 我好開心呀! 你同又南講了唔知咩, 之後又南又同我講野wor!

果一刻, 我覺得你真係好夠老友呀!!!!

**果一刻咋! 仲要係虛構架! >.<

-完-

Anonymous said...

夢見我好開心的小玲玲,

diu你仲唔係les?