Thursday, March 26, 2009

有誰可以同我共鳴一下?



哇哇哇﹐有誰還記得光Genji呢?小學第一次看紅白歌合戰﹐光Genji便唱了這首"太陽がいっぱい"。一聽﹐完全愛上﹐到現在還覺得好好好好聽。要嚴選最愛歌十大歌曲﹐呢首歌﹐必定是三甲之內!

****

小學時代﹐還有《明星》這本日本雜誌。那時候﹐週末日爸爸帶我逛東急﹐必嚷著要他買的。除了雜誌﹐寫真集也是我的獵物之一。中山美穗呀、中森明菜呀、Wink呀、齊藤由貴呀、淺香唯呀等等﹐有晒囉。

淺香唯喎﹐有邊個記得先?有既就真係要共鳴一下囉!

p.s.我同G友可以共鳴「偶像媽咪」架﹐呢﹐中山美穗同後藤久美子演既﹐仲有永瀨正敏做亞哥架呢。又有邊個記得呀?

4 comments:

(katana ) 草草一刀 said...

還有已經走了的本田美奈子。當時好像還有石田光也紅,哈哈.....俱往矣

Zackiemad said...

katana﹐

仲有藥師丸博子呀﹐當時既佢仲係o靚妹仔黎架咋。宜家要演亞媽角色lu﹐好懷念"水手服與機關槍"既佢!

Anonymous said...

(舉手)

我在電視上睇過一啲偶像媽咪的片段, 那時覺得中山美穗好靚. 比起中森明菜, 松田聖子這些師姐, 中山更有個性.

淺香唯, 個名聽過, 但是沒有真的看過她的演出.

光Genji都記得, 不過我對這類組合興趣不大, not even V6 or K-A-T-T-U-N.

所以對本木雅弘的苦柿隊也沒有留意。

Zackiemad said...

d,

其實我對光Genji果幾位成員都無咩興趣。只係覺得首歌好有活力,聽完好開心!