Tuesday, March 24, 2009

無mood的一天



今早工作上出了錯,全因自己大意。被秘書罵了一番,心情極度低落,連午飯也不想吃了。
跟(喜歡五虎)的痴玲(即polly)說起,她竟然安慰我喎!但過一秒後,卻補句"next moment immediately..."(噢!實在是太粗俗了,我說不出口!)!

下午又要寫email給客,但因為今早的錯誤,現在的我好驚囉。怕附錯件,怕寫錯資料,怕寫錯公司名...
其實,每天的我起碼要寫十幾廿封emails,我是否可以去apply郵件答覆員?

13 comments:

Anonymous said...

你成日唱我love黎明同五虎, 但你自己love的更不三不四!!!--->衰到你唔想認!!!

Vivian: let me use paint to delete sin
laugh die

me: 你唔好企圖use paint to delete自己的衰野

Anonymous said...

點解我以上既留言,

講到自己真係鍾意黎明同五虎咁既?!?!?

Anonymous said...

一直默默承認鍾意五虎的小玲玲,

咩呀咩呀? 你都鍾意架喎!

唔知邊個仲記得佢唸「李白小時...」既姿勢呢?下?下?下?

我一早唔記得喇~仲話要扮番俾我睇!

Anonymous said...

bb, 我都對你好好架, 你做乜事咁粗心大意呢??

不過, 你地晌幾個post之前講五虎講到家陣, 唔悶架咩?

Anonymous said...

單位呀,

我而家已經唔講五虎, 講緊周華健的「為愛情受傷 無比動聽 為你而受傷 只得你沒有共鳴 讓眼淚滴出 難得盡興~~~~」
你識唔識呢首歌呢到底? (有人扮後生唔識周華健!)

'jeqlej 3q erjfewjf'係我地係激動/爆開心/爆嬲/癲左等等時亂掃keyboard的發洩表現, 具體例子有:

English Version:
wsedajduiwsjdrijada

中文版:
早耳旭才穿刷尖戶易末凡蛛白

符號版:
&*$%^&*(%^79(^*5&^$r^%

Anonymous said...

小玲玲

我有聽過架~而家懷舊金曲夜ar???

搞到我好想唱打開天空tim~~
「唱吧唱吧唱好它~~
你会唱出你才华!!
舞吧舞吧舞出功架!!
似高高低低~飞奔的天马
怒放心花都不怕 ~!!!」

你的解釋好詳盡,仲勁過d雞精補習notes,佩服!!!

Anonymous said...

呀單位,

我唔係咪聽過周華健...誤會晒!
刀實情呢,其實係:
我想問痴玲呢,"因為你,i can sacrifice myself..."呢句有無咩中文四字詞之類。佢答我「為愛情受傷 無比動聽」得唔得!
哇賽,果一刻真係想打爆佢個頭囉咩事先!然後佢問我,mud我無聽過呢首歌咩?

大佬,我真係無聽過喎!

Anonymous said...

小玲玲個答案真係好好
小敏敏如果你係老師就唔得啦
你都唔識鼓勵學生ge
佢地果少少創意就係咁俾你地扼殺晒!!
wahahahahah

Anonymous said...

單位,

你唔係覺得佢個答案有創意下話...?
佢幾十歲人,唔係學生黎架喇。答d甘既野,等俾人笑咩!

其實佢思覺失調就真。佢分唔清既時係正經幾是係玩架! her life is over ga la!

Anonymous said...

漸漸follow唔到的d說,

小敏敏, 看來你已經沒事了.

(叫 H 唔駛空運花束比你)

Anonymous said...

http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20090325/saa01/mca1.txt

唔通Laughing gor真係會翻生?? 佢要補戲呀好緊張呀!
*shake shake shake~shake shake shake~*

午夜暴潮
主唱:*海*-謝天華~~!

洶湧夜雨飄 苦琴破曉
憂傷在看海攘暴潮
戀火已撲滅 風般記憶
輾轉墜進海 飄與搖
從前如何熱戀
遙思只限一秒
病原來還沒少
方知道我放不掉
午夜情暴潮 像陣痛變調
受不了海浪 在衝擊心跳
心忍痛記憶 怎麽結實
然而未繼續 誰料已哭了
倩逐糊地認真
煽佼地又不要
似是然後像非
心開了已閉不掉

風動搖
火在燎
海寂寥

Anonymous said...

唔駛follow到足的d,

嗯,我無野架喇~
(我諗小玲玲同單位都唔係好知自己講緊咩囉!)

Anonymous said...

小玲玲你夠了沒有,

妖!唔diu9你我誓不為人!

唔好再講laughing歌喇唔該!你鍾意湯鎮業架嘛!
我有証據架!