Tuesday, February 17, 2009

暢遊大中華

打從2006年開始,每年都與黎明粉絲痴玲去一次旅遊。06年我們去上海;07年去北京;08去南京。今年呢,雖未曾商量過,但我好想去北京囉,因為「去北京搵吳京」嘛。(頂明明佢成日o係香港!)

記得是07年12月29號去北京,因為想在那裡過元旦。那時候北京凍得要慌,腦裡只不停的想著「好凍呀好凍呀好凍呀」,遊玩的心情少了一半。雙手整天往袋裡插,不願拿出相機出來拍照,怕手接觸到零下的氣溫會硬化掉。每天低著頭,走遍了大街小巷,卻還未真正享受過北京的冬日,所以好想再一次去呀,但今次要去埋什剎海囉。嗯,還想在那裡(什剎海運動體育學校)(吳京和李連杰的母校)報讀短期課程,例如,散打(!)、武術等(痴玲說,我們會是被打的一群)。昨晚跟痴玲說起,她說,「要買李寧牌的運動衣來上課」。噢,原來是醉翁之意不在酒,只在乎有籍口買李寧牌運動衣。

****

除了北京,還有很多地方想去啊。大理(段氏一陽指)(好勁啊)啦,重慶啦,麗江啦好多好多。當然,如果我真的身處大理重慶麗江的時候,我又會麻怨道「點解我唔係o係柏林巴黎倫敦」。

-完-

8 comments:

Anonymous said...

我好後悔同你講李連杰係什剎海學武架囉.

Anonymous said...

黃山青山天山與泰山 黃昏朝暉都似幅畫
如此江山 如此多fun呀輕輕鬆鬆萬事放下
長江湘江珠江與浙江湖北陜西處處開花
如此江山 如此多fun呀伴着春風現在玩番下
好江山 這好江山 是我的老家
明天今天偏不去管它同你笑笑玩下放鬆下
如此江山 如此多fun呀 輕輕鬆鬆嘻嘻哈哈

Anonymous said...

小pk﹐

我靠!

Anonymous said...

哇噻!!

Anonymous said...

你地駛唔駛成日小黎小去??
單位

Anonymous said...

單位,

而家係佢小我咋, 我好慘架@@!

仲要成日聽佢講吳京點好點好, 又成日send吳京d links來, 人地心繫北京就話愛祖國者, 佢而家心繫吳京....咩事先?!?!

仲有呀, 佢仲要我陪佢去食吳京食過的餐廳"老北京"呀(不過唔O係北京, O係CWB)

你話丫, 佢係唔係好天真?

Anonymous said...

pk玲,

唔叉知邊條「牟利」講既:
Polly: NO BRO
but lai....but ar....but maybe later i discover jet jet eat where
:D soooo~

<--靠!以後咪同我講你想去某某地方食野。我實ban 爆你!!!

Anonymous said...

好衰架~~~~~~~

好啦!
下星期你請我去"老北京"啦~~~~~