Wednesday, January 21, 2009

慚愧與羞恥

昨夜11點左右G友打來,還以為是甚麼事。我也不待他將話說清楚,便自顧自的說起無聊事來,「我琴晚唔記得帶C朗既剪報俾你呀!」。他呢,開始發火了。說我只留意無聊的事,如C朗的花邊新聞。他其實有正經事要說的:

「你知唔知道Obama既演詞係邊個寫架?」
「David Lynch呀?」(我仲掛住o係道搞爛gag囉!)
「係一個27歲既男仔!」
「Obama既演詞成日俾人讚架喎。」(我有留意新聞的。)(我是有線新聞台的超級粉絲,尤其愛看週日足球戰報。)
「咪係囉!人地27歲就幫總統寫稿喇,你呢?」
「...仲o係道留意C朗既無聊新聞...」(聲調開始下沉。)
「你有無覺得慚愧呀?」
「......」
「我同你唔同level架喇,我睇Obama既演詞架。」
「我仲剩係識得講『東Touch力數C朗七宗罪』。」
「你羞唔羞恥架?」
「......」

****

唉,來年無人工加,又被好友鬧了一頓(但又鬧得o岩呢下死嘛)。我的人生,看來是完了。

3 comments:

Anonymous said...

http://www.nytimes.com/2008/01/20/fashion/20speechwriter.html?_r=1

check it!!Jon Favreau !!

Anonymous said...

唔好丟中國人的假@!@@@@@@@@

奸爸爹!!!!!

Zackiemad said...

同你一樣冇人工加仲做得好唔開心的小zz,

你仲快d走去死!