Wednesday, December 10, 2008

我的同學

剛過去的星期六晚,同學仔打來,說不見了銀包,擔心明天考官不准她考試(星期天考日語能力公開試)。我說不會喇,有passport便可以了。大家又互問溫習的進度,當然,我本著大無畏的精神打算不溫喇,「都唔知溫咩。」

****

所以,第日咪死左囉。
(又,幸運的是,我倆編在同一個hall考,仲要隔6個位咋!)

****

昨晚上堂,同學仔又說起不見銀包這件事。她說應該是在的士內不見的,然後憤言鬧起那位仆街(!)。「錢咪得囉,身份証回鄉証又唔留低,無好死架佢!我咒死佢呀!」我呢,無言。她又繼續忿忿不平地說,「我以後既銀包入面,都會袋住一張紙寫住『不得好死』。邊個偷我銀包丫拿!哼!」「.....」

No comments: