Monday, July 07, 2008

《Kind Hearts and Coronets》


這是Ealing Studio 1949年出品的作品﹐Robert Hamer導演。其中一個賣點是Alec Guinness一人分飾八角(圖中的黑白頭便全都是他)﹐「Master of Disguise」的美譽可見從何而來。

這部電影的節奏快,沒有半點膩。結局又是那種留下了玄關的(這往往會令我發癲!)。我只看過三部Ealing Studio出品的電影,而三部都是Alec Guinness演的。不是賣花讚花香(No. 1 AG fan),ES的黑色喜劇,從來不覺老土。

12 comments:

Anonymous said...

Z,

唔好意思啊,為何soulseek我d/l唔到歌,全是不完整的,怎樣才知道隻歌幾時d/l完呢!
(好蠢啊!)>.<

Zackiemad said...

twiggy,

當你在search file box裡打下你想要既歌後﹐咪會有成炸歌show出黎既﹐有d係灰色字﹐有d係黑色字。你就揀黑色子那些來click。click完後﹐在transfer box你會見到d/l緊幾多%。d/l完後會出現"finished"的字樣。

喂﹐我連北野武的電影soundtrack都d/l到呀!add oil la u!

Anonymous said...

Z,

成功了,thank you very much! \(^.^)/

Zackiemad said...

twiggy,

你呢排聽d咩呀?

Anonymous said...

Z,

呢排聽mark lanegan(喜愛沙啞&沈聲線),morcheeba,the streets, 舊d有jack(佢o地首dress you in mourning 我最愛ga!)你呢?
除了Hedi,還有那個desinger/brand你喜愛ga ?

Zackiemad said...

twiggy,

呢排發現唔到新驚喜﹐都係聽番d舊野囉。今期ipod有:arcade fire, the jam, ash(still!hehe)etc啦。好等我聽下你果d。除左the streets﹐其他你講既我都唔識!

鍾意nicolas andreas taralis(人和衣服),yohji,raf simons囉。

我以前鍾意過Betsey Johnson架下!90年代的marc jacobs其實幾好。

你呢?

Anonymous said...

Z,

較早前你個blog播既baby's romance好聽,我d/l咗。多謝推介!

mark lanegan我是近期才識他的,serach噃d資料,grunge友,他跟kurt cobain應該frd底,mark曾翻唱《where did you sleep last night》,Nirvana之後都翻唱了,兩個版本都鐘意,你找來聽聽。

Betsey Johnson-> me too hoho~~~
90年代好,現在的Marc Jacobs要顧慮太多野。
鍾意90's jil sander,helmut lang,現在
無故定的啊!好多都是'壇花人'呢!
raf simons既backpack你有無賣呢?

Zackiemad said...

twiggy,

等我聽下mark先。講開kurt﹐meat puppet的歌都幾好聽呀﹐e.g"lake of fire"(nirvana玩過)。

除左"baby's romance"﹐佢既"relief" &"castle time"都好好聽架=D

我無買raf simons既backpack呀。我只在I.T.見過一次禁大把。你有無買呀?我好鍾意raf既sneakers﹐睇中一對﹐但減左價都要三千幾。

p.s你有無玩豆瓣架?

Anonymous said...

Z,

我唔鍾食豆瓣醬,所以無玩豆瓣,hahahaa~~
raf simons既backpack我都無賣呀!

Zackiemad said...

twiggy,

聽左mark果首"where did u sleep lastnight",把聲讓我想nick cave~

Anonymous said...

Z,

nick cave似,還似tom waits。

喜愛宮崎駿嗎?很其待他的新作"崖上的Ponyo",據說不會用電腦CG,全用手繪,水彩呢!19/7 日本上畫,香港唔知幾時上。

Zackiemad said...

twiggy,

hehe~動畫唔係禁"好"~只看過宮崎駿早期的作品~