Tuesday, July 08, 2008

被客玩死左

不知發生了甚麼事呀我﹐這間公司的人﹐是我跟開的客來的。但﹐今天﹐上至老闆下至員工﹐全都喪X左喎。

****

員工篇。
(上午)
他: 你有無幫我開cheque俾Pen Ten呀?
我: Pen Ten?
他: Pen Ten。彭丹呀!
我: 下?彭丹?
他: 係呀﹐關於voice recording呢﹐我地今日同佢做左recording。你想唔想聽丫?有廣東話同國語﹐你想聽邊個丫?
我(呆晒):真係彭丹黎架?
他: 係呀!?我地既客黎架嘛。
我: 下?
他: 講笑咋!同名咋!
我: 下?

(下午。同一名員工)
我: 我聽日放假﹐要星期四先覆到你。
他: 你又放假?
我: 咩又呀?
他: 你成日放假!
我: 我好耐無放過假喇!
他: 你有!有次我上黎搵你但你放左假!(頂我點記得呀!)
我: 下?
他(突然扮女仔聲): 你就好啦﹐我好羨慕你呀!
我(被他突然扮女仔聲呢下嚇傻左): 下?
他: 如果我係你同事實羨慕死你呀!
我: 下?

****

老闆篇。
我: 你聽日上唔上到黎我office呀?有文件想你簽。
他: 未必得喎﹐好趕架?
我: 少少啦。
他: 做咩呀?你好緊張呀?
我: 係呀。(頂我竟然答係囉!)
他: 好啦﹐聽日上黎啦!
(但﹐我明天放假的啊!搞咩呀我?)

****

咩事呢今天?他們想玩死我喎好似﹐是我得罪了他們嗎?我是否辦事不力呀?和他們講完電話後﹐我真的成個人呆掉呀!

3 comments:

單位 said...

I LOVE U BABY~!!
自己放假但叫人上黎你公司!
你係得o既!

Zackiemad said...

單位﹐

我果刻真係唔記得自己放假架!
你睇我幾有責任心丫 =D

Zackiemad said...

單位﹐

我果刻真係唔記得自己放假架!
你睇我幾有責任心丫 =D