Friday, July 11, 2008

我的電話接駁鈴聲

幾乎所有人,都對我的電話接駁鈴聲提出過強烈的不滿。不知道發生了甚麼事,是否當一首歌便成了鈴聲後,便不再是一首歌,而變成了噪音呢?由最初「你都唔細架啦!」(.....)到近期轉了大家喜愛的radiohead,都要向我投訴:

N:嘩你首咩鈴聲黎架?禁嘈既?
我:下?radiohead黎咋喎!
N:好嘈喎,佢地轉左歌路呀?
我:咩呀,舊野黎架。
N:次次打親俾你都要拎開個電話呀!嘈到爆!
我:(......)
N(繼續。唔信。):radiohead?我以為係美國果d癲仔band黎架!


我的接駁鈴聲,只是radiohead的"creep"。

4 comments:

Michelé said...

轉 accoustic version 情況或者會好轉的 ;p

又, 接駁鈴聲有時其實都好好笑. 朋友係 Guns 'n Roses diehard fan, 平時無吵不歡好鍾意聽極都唔知做咩的 death metal; 但次次打俾佢接駁鈴聲偏偏一係叮噹主題曲, 一係 James Blunt,次次都忍唔住笑.

Zackiemad said...

michele,

哈哈,我都有諗過轉elvis的"love me tender"架(冧爆!) ,但打俾我果位一定會想打爆我個頭架喎>.<

Anonymous said...

上次唔記得問你:

點先可以set某一首歌做接駁鈴聲?

RH從來唔嘈喎, (好似好)黑暗之嘛!

Zackiemad said...

d,

我用smartone,o係smartone個web道搞架喎~佢會有"我的接駁鈴聲"d/l區,然後去果道揀囉!