Wednesday, July 09, 2008

"I don't believe in vampires, but what i saw is fucking vampires"

自從有次上美國文化堂睇George A. Romero的《Night of the Living Dead》後﹐便愛上了看喪屍片。雖然我是好怕好怕看鬼片﹐但喪屍片不能歸類鬼片。因為﹐它其實是討論種族問題的(!)。其中一個論點:每部喪屍片中都有一名黑人﹐而他每次就算捱到最後﹐最-終-都-會-死。

我看得不多喪屍片﹐有待正實。只是今天看了Robert Rodriguez的《From Dusk till Dawn》﹐又想起了這個論點來。

p.s.都係果句: Quentin Tarantino寫既對白﹐有時會覺得造作左少少。但﹐總有會心微笑的一刻。

4 comments:

單位 said...

呢套我都想睇呀
那時睇索女喪屍機關槍的介紹時
提過呢套戲!

Anonymous said...

From Dusk Till Dawn, 我當笑片咁睇咋喎。
Tarantino擅長在固定類型片中玩點新花樣,你又提醒咗我!

Zackiemad said...

單位,

u must love die the movie ar!!
all vampires<--u love love <3

Zackiemad said...

d,

係幾好笑既~

tarantino個眼鏡look,無敵!