Thursday, October 25, 2007

西安遊‧Day 2。

8時半出發,首先到臨潼區的秦始皇陵兵馬俑。個多小時的路程,剎眼便到。雖說才是9時半許,已見人山人海。好明顯,大家都是慕名而來。對兵馬俑究竟有多了解?不知道。直到今天我才知道它是1974年才出土的。(咩喎!)去程途中,三伯父已遞上一本甚麼《隋唐史》給我。在機艙內越看越睏,最後,睡著!而最爆的是,下機後他竟然問我,睇完之後你覺得有咩特別地方可以去。我當即呆了。你給我的不是旅遊書呀,是佈滿字的書來呀。西安事變博物館(有這樣的博物館嗎?),我答。華清池有五間聽架喇喎﹐他又說。(五間聽?咩黎架?我讀中史讀到近代史﹐但點解我無聽過五間聽呢?)之後﹐我靜悄悄問我爸(他中史拿A的!難以置信!)﹐「五間聽」究竟是甚麼來的。當然﹐他是不知道答案!(他那個A﹐究竟是否代表absent呢?)

又扯開話題了。希拉克是第一位參觀兵馬俑的外交家,對於這些兵馬俑,直是嘆為觀止,回國後便提出申請兵馬俑為世界第八大奇觀。大家知道嗎﹐最初發現兵馬俑的時候﹐它們是彩色的!所以到現在有一些坑已是停止發挖。導遊小姐說﹐兵馬俑另一偉大之處﹐是它們的面孔各一﹐不會有相同的面貌出現﹐可謂「千人千面」。

下一站﹐我們便去了華清池。

依在驪山的腳下,是唐玄宗和楊貴妃的愛情故事。楊貴妃不是陜西人,卻在華清宮住了達13年之久。他倆的愛情,就如白居易所描寫的「在天願作比翼鳥,在地願為連理枝。」。

1936年,蔣介石下榻華清宮內的五間廳,住了大約半年之久。當時張學良和楊虎城勸阻蔣介石「先安內,後攘外」政策,可惜被蔣介石拒絕。那年的12月12日,便在華清宮內發動了一場著名的「兵諫」事件。(好想睇番丟低左100年的《走向共和》。唔知會唔會講到西安事變呢?我記得我係睇到康有為出場就停左無追落去,o甘我係咪仲要睇多1000集先睇到西安事變呢?)

回到市區大約6,7點。理所當然地是去找館子!(出發前姑丈已聲名這團口號是「Eat and Sit and Sleep」!)晚餐是在老孫家這間清真館子裡吃。出名的是羊肉泡膜(有粉絲和麵粉),好滯!(那麼滯的菜式,他們竟然待到最後先上盤,我之前以經食左20道菜喇!仲點食得落?)

****

明天,轉戰華山。

11 comments:

Anonymous said...

望見這些圖,忽然想去。
心諗:
龍平既已去了南美考古之旅,會不會有朝一日來西安古城呢?
d

Anonymous said...

我有個friend就快去西安,佢又係鍾意安藤/優作/龍平,你介唔介意我指佢去你個blog?
(Una Luna有兩個讀者,佢係另一個。)

d

Zackiemad said...

d,

係囉,安藤都黎左北京,龍平快d黎啦!

你介唔介意我指佢去你個blog?
<--唔介意呀 :)

我今晚番去寫埋Day 3 & 4~

Anonymous said...

係喎,差啲唔記得安藤在北京tim!
屋企部pc有些問題,返工至睇到你的update了。
d

Anonymous said...

For your information:

{http://www.jamesmcavoy.com/
index.php?name=News&file=
article&sid=365}

d

Zackiemad said...

d,

不認識james mcavoy﹐但他會演Kurt?

Michael Pitt演Kurt已經不錯了?! :p

Anonymous said...

Michael Pitt, 係咪Silk的男主角?

James McAvoy係Ewan McGregor同鄉, 我識佢,係因為睇咗Atonement個trailer, 之後上網揾佢的資料,先知道佢就係The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and the Wardrobe (2005)入面, 扮Mr Tumnus the Faun的演員, 我睇戲時都無留意呀。又估唔到佢咁小生樣, 又會扮丑角。

最近睇Becoming Jane, 男主角又係佢, 似乎開始有人氣? 可能因為我成日記住佢做過Mr Tumnus, 睇佢演Jane Austen的愛人, 我猛諗起佢演Mr Tumnus的詼諧相!

佢演Cobain,可能無McGregor咁入型入格, 不過我明白今時今日的McGregor演Cobain可能超齡。

疑問:McAvoy身高1.7米, 咁咪矮過Keira Knightley??

d

Zackiemad said...

d,

Michael Pitt曾在Gus Van Sant的"The Last Days"中演Kurt。我是打從"Hedwig And The Angry Inch"開始留意他。

係咪Silk的男主角?<--yeah~

1.7米 <--算好矮?? Ando同Joe起碼有175/176cm?

p.s: James McAvoy的外形未能吸引我,唔知做戲好唔好?

Anonymous said...

James McAvoy = Mr Tumnus the Faun

看完Becoming Jane, 還是抹不去這個第一印象;p

或者到了Atonement, 會有轉機?

170cm,男優來講,略為矮了一點囉。Baby就不要再長高啦~

d

Anonymous said...

英國演員演戲通常都ok。
James McAvoy演技唔錯,不過欠了些charisma。

d

單位 said...

I love the slogan!!
"EAT and SIT and SLEEP!!!