Friday, October 26, 2007

西安遊‧Day 3。

去華山的那個早上,很是擔憂,是因為知道要坐纜車!(我是畏高的!而且上的是華山山頂呀!不是太平山山頂呀!華山的山頂海拔是多少米大家知道嗎?是2154.9米!即係有幾高呢?好高囉!望唔到地面囉!)隨行的有一位是姑姐的好友,知道我畏高,便跟我說:

她:你知唔知華山條纜車又叫咩名丫?
我:唔知。
她:叫「天下第一索」呀!第一唔係代表佢勁,而係話佢係起得最早。即係舊呀!哈!哈!哈!
我:........(狂恐中)

果然,當纜車駛出平台,我真是三魂不見了七魄!雙手狂抓著椅子不放!坐在我對面那位不識趣的大伯父,還要我幫他拍照!!咩世界黎架?我已經在車廂裡狂嗌「好驚呀好驚呀好驚呀!」他依然不理(同廂有6人:我、爸、大伯父、導遊還有姑姐的兩位朋友A和B。),只叫我拍!朋友A(剛才嚇我那位)見狀,便說,我地要train-up你呀。(train-up我做咩呢請問?莫非想我做空中飛人?)導遊小姐見我異常hyper﹐便跟我說「智取華山」這個故事來分散我的主意力。(呢個故事講架﹐鬼知咩!驚到暈喇我!邊有心情聽喎!)

上山容易下山難。這句話﹐當我再一次搭纜車下山時﹐是絕對的感受得到﹐相信我。我勸所有畏高的朋友﹐乘搭纜車前﹐請先灌醉自己。

吃過午餐﹐便到西安市的地標﹐大慈恩寺大雁塔。那裡是玄奘從西域回來後作住持的地方﹐內裡有很多有關玄奘出使西域的記載。導遊小姐說﹐當時只得玄奘一個人去西域﹐其他人都當他是傻瓜。(是否要走1000萬天才能到達西域呢?)到步後﹐他在當地花了19年研究佛理佛學(我諗當中應該有18年係學緊印度文/梵文﹐唔係點同人溝通﹐點讀佛經喎!)﹐學成後(學海無涯?)便帶同657部佛經回中國去。(依然都係一個人!o甘孫悟空豬八戒同沙僧呢?)

晚餐﹐在老字號的西安飯庄裡吃。右圖那道菜是甚麼來的?呵呵﹐是勁野來的!甚麼名堂呀?一碟雞!......(名堂很長呀﹐忘記了!)它不是普通的雞啊﹐當年周恩來宴請張學良﹐便是以這道菜來作款待啊!是名菜啊!那麼究竟好不好吃呢?不!好!吃!......

****

明天﹐旅程的終點。

4 comments:

Anonymous said...

咁上到去之後呢?係咪補番晒你坐纜車時承受的驚恐?
照你咁講,登山cable car個slope係好steep囉喎?(超過六十度角?)
我本身有少少畏高,如困腳踏透明地板(skyscrapper最興玩呢樣),我會唔多敢望下面。

d

Anonymous said...

>如困腳踏透明地板

Oops.多咗隻困字。

d

Zackiemad said...

咁上到去之後呢?係咪補番晒你坐纜車時承受的驚恐?<--景色好靚,天氣又好 :)

腳踏透明地板<--我都驚!Day 4那天去了漢陽陵墓,那裡就是用這種透明地板,又驚餐死!!

單位 said...

笑爆!!!
勁鍾意你的親戚!!

幾時有相睇呀baby~~