Monday, August 20, 2007

這個look,我愛。


塚本晋也&松田龍平

12 comments:

Anonymous said...

(To 龍平)My God!!你搞mug搞到成個淺野look!(esp. 右下角那一張)。
(To Z)你咪her住, 真係有幾分神似架~

d
p.s. 安藤粉絲看"第三凶間":
{http://blog.pixnet.net/oooiooo/
post/163106}

Zackiemad said...

d,

唔似唔似唔似唔似唔似唔似唔似唔似!打死都話唔似架喇!

開唔到條link呀~ :(

Anonymous said...

我開到喎。
你試吓逐part逐part將個link抄上"網址"隔離個empty space, 再click"移至",應該得架~

d

Anonymous said...

唔駛死,唔似咪唔似囉~
*慰問*

d

Zackiemad said...

試幻想﹐龍平件藍tee圖案變成了Nirvana的招牌笑臉﹐灰色的sweater在變得殘舊一點...係咪變左grunge look先?

龍平﹐你好百變呀!

Anonymous said...

他是很百變, 年輕, 骨架子好, 修長, 氣質好。 <--他的朋友也具有這些條件;)

Anonymous said...

上一篇是我的。
剛剛想到:

日本版My Own Private Idaho.

還有誰比他倆更適合?

d

Zackiemad said...

禁o岩。午飯時間說起渴睡症,同事便提到"My Own Private Idaho"。那一刻我還在想著River Phoenix的臉~ :)

Zackiemad said...

我諗,他們其實都好想拍。尤其是安藤~:):)

Anonymous said...

佢兩個演Keanu或River的角色都適合, 不過二人都會想演渴睡症的孤獨男吧!

d

Zackiemad said...

在他們中間﹐可不可以留一點空位給我?

*妄想中*

Anonymous said...

他們之間容不下第三個人。我只要可以一直近距離看著他們就好。<--文藝濫調, 但是真的有這樣的幻想

d