Sunday, August 19, 2007

真田広之



統共﹐只看過真田広之三部電影。《陰陽師》。《無極》。還有《Rush Hour 3》。之前為了湊山田洋次的武士三部曲熱﹐便買了《黃昏清兵衛》﹐可一直沒有看。數天前又與《蒲田行進曲》擦身而過。單位說﹐好勁啊﹐我只得個「恨」字。唯有如王朔說的那樣﹐讓我過把癮﹐就死吧。



期待看你與Cillian Murphy合演的"Sunshine 2057"。

11 comments:

Anonymous said...

沒有特別追真田君的電影, 不過對他印象不錯, 又是我喜歡的成熟型男類, 所以都看過好一些佢的作品. 如日劇"小報"(把常盤貴子飾演的記者迷得失去判斷力), 與中山美穗合演的"聖夜奇蹟"其中一篇(三個短篇組成的TV Special for X'mas).
電影方面, 九十年代的愛情小品電影"星空下的戀人"(當時得令的鈴木保奈美), 與楊紫瓊合演的皇家師姐系列(還有當年嫩得可以的王敏德), 午夜凶鈴, 無極.
另外有一部是他早年參演過的時裝電影(名字忘記了), 演個報仇小子, 拾上仇人的情婦。
他應該有演過黑澤明的電影?
真田在"蒲田進行曲"是配角, 但我總得他與松板慶子是很sexy很相襯的一對.
沒有看過Sunshine, 但是真田的角色應該是犠牲了?

d

Zackiemad said...

d,

-他好像拍了很多深作欣二的電影。例:
1.魔界転生(市面上有得買)
2.柳生一族の陰謀
3.蒲田行進曲
4.里見八犬伝(市面上有得買)
5.宇宙からのメッセージ

-好像因為演了舞台劇"King Lear"後獲英女皇頒MBE。

-"Sunshine"在港是否上映了?

-"星空下的戀人",好熟呀,你有無碟呀?

-"The Last Samurai"你看過沒有??Tom Cruise令我卻步。

-古畑任三郎 第2話「忙しすぎる殺人者」,真田君有份wor~

-真田君,未結婚。:D

*放工後即去買"魔界転生"。:)

Zackiemad said...

d,

p.s:真田君有點像....孫興。(光明左使的孫興)

Anonymous said...

我有"魔界轉生"同"里見八犬傳"(後者的主題曲是英文的, 而且D音樂好八十年代 pop music feel:))

我無"星空下的戀人"呀, The Last Samurai連睇都無睇(similar reason as yours, 而且總覺得會拍到像Memoir of a Geisha那樣唔湯唔水).

>古畑任三郎
你講開我又記得, 真田演個商界優才, 案件背景與酒店有關:)

>Sunshine
HK有上過, 因為是Danny Boyle的作品, 都諗過去睇。

唔似唔似唔似唔似唔似唔似唔似唔似!打死都話唔似架喇!

~d

Zackiemad said...

請問呢...唔...可唔可以..借"魔界轉生"同"里見八犬傳"我呀?

我放工走左去買深作欣二的"起尾注"。
(http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%81%84%E3%81%A4%E3%81%8B%E3%82%AE%E3%83%A9%E3%82%AE%E3%83%A9%E3%81%99%E3%82%8B%E6%97%A5)

Sunshine﹐應該會去租黎睇。

喂喂﹐唔係wor﹐你有無睇過馬景濤做張無忌果輯"倚天屠龍記"呀﹐真田真係好似光明左使孫興架!!

哈哈哈!

Anonymous said...

>"魔界轉生"同"里見八犬傳"
當然可以借你。咁你借"起尾注"過我啦!
Sorry, 我只睇過鄭少秋同梁朝偉版的倚天屠龍記~不過瞥過一些馬景濤版片段, 也剛巧看到光明左使出場.

不笑的真田, 絕對唔似孫興~

d

Zackiemad said...

剛買了真田君的國防戰艦神盾號。:)

但﹐

我興奮過度﹐

將碟﹐

"park"斷了。

:(

Anonymous said...

*明白你的沮喪

等得的話, 比個product資料我(最好掟條link過來), 我搭我那位北京朋友買過你啦! 佢十月頭可能回香港一轉。

d

Zackiemad said...

其實...
我都好想要安藤同龍平的電影 >.<

Anonymous said...

我已經掟了個龍平電影比我那位朋友, 睇吓佢買到D mug, 再share啦! 安藤個list 要遲一步。
咁你仲要唔要真田廣之套"國防戰艦神盾號"呀?

IMPORTANT:
我記錯左, 我原來係無"魔界轉生"......

d

Zackiemad said...

d,

要"國防戰艦神盾號"呀!~

thx~