Wednesday, August 08, 2007

租碟記

話說昨天放工後走去還碟,冷不防店員哥哥問我問題:

店員哥哥:其實套戲講咩架呢? (他指"A Clockwork Orange")
我:er.......(租左。但無時間睇囉)
(店員哥哥用一雙很誠懇的眼神望著我。我唯有用念力努力回想N年前看過的一些畫面)
我:其實呢..咪就係講個主角作奸犯科,後來俾政府捉左去思想勞改囉!
店員哥哥:哦!!!(恍然大悟狀)

回想有一次:
店員小姐:"男人之苦"好睇咩?
我:OK架。
店員小姐:有咩禁好睇?
我:er......我鐘意睇日本溫情片。(無理由話「因為想睇個導演同男主角」掛?)
店員小姐:原來係o甘!(又恍然大悟狀)

唔知下次會唔會問我:「你覺得個呢個導演其實想要表現咩主題呢?」

6 comments:

Anonymous said...

我已經好耐沒有租碟了......都試過租左沒有時間睇.
以前住東區, 很懷念太古城Blockbuster, 那裏還有一點主流以外的選擇.

{http://community.livejournal.com/
ryuhei_matsuda/135860.html#cutid1}

才幾個月, 龍平個look又唔同左.

d

Zackiemad said...

家附近新開了一連鎖影音店,種類較多。每逢週末都會找找有沒有心水碟。

龍平塗了orange lipgross麼?還是燈光問題?

Anonymous said...

入面D相佢個咀無橙色wor, 應該不是搽了lip gloss?
睇封面照,佢兩片唇仲艷過優姐姐!

d

單位 said...

發條燈
我俾你啦
唔好租

單位

Zackiemad said...

d,

佢連副眼鏡都好似橙/茶色wor!!=_="

Zackiemad said...

單位,

又好似你講過話有架wor~

等你啦!