Thursday, August 09, 2007

記憶中的Brighton


這是兩年前與Keroppi友(愛蛙之人。卻被誤指喜歡"Kerokerokeroppi"。人生之荒謬莫過於此。)同遊Brighton時拍下的照片。

Brighton除了霧,還有甚麼呢?

"What i liked most about Brighton as a boy was the little electric railway which ran from near the Palace Pier to Black Rock and had a section of its line, all too short for my money, running out over the sea..." --My Name Escapes Me by Alec Guinness

Electric railway?有嗎?
Palace Pier?甚麼來的?

Pier是有的,但不是叫Brighton Pier嗎?無知的我上Wiki才得知Brighton Pier的前身就是Palace Pier﹐2000才採用現有的名字。噢,怪不得Alec Guinness大人。怪不得。

對了,碼頭上有個遊樂場,很受小孩們的歡迎,我和Keroppi友也玩了一回merry-go-round呢。下起雨﹐便又走到室內的遊戲機中心﹐望下這個又望下那個。雨停喇﹐就到附近逛逛。唔﹐Royal Pavilion啦﹐Brighton Museum and Art Gallery都有去。

玩到傍晚﹐我倆只能用意志力拖著兩條垂死的身軀回倫敦。夜晚還要去牛津街的Metro睇band show﹗(我已經忘記了當初是要看哪一隊樂隊。現在記得的﹐反而是那隊supporting band。Intervurt。)

要找對旅遊伴侶也很重要﹐這是我以往的經驗。和Keroppi友遊Brighton﹐是我沒有選擇。他人在當地﹐有得揀嗎?

13 comments:

Anonymous said...

紐約也有類似Metro的地方, {http://www.knittingfactory.com/
about.php}

我只去過一次, 是看Lake Trout, 那一晚又落雨又落雪, 不過我貪好奇, 票又是朋友的朋友讓出來. 場地小, 氣氛正, 黑漆漆的甚有underground 味道. 唱完都一點幾.

之後也去過一些小場地, 星期五約朋友, check 吓website, 收工後先去bar, 再決定跟住去邊. 入場不用戲票, 在手臂打個印就得.

d

Anonymous said...

現時是下午六時十一分,我在公司當typhoon shift duty。
你在哪?

Zackiemad said...

d,

還要做typhoon shift duty?你在天文台工作的嗎?>.<

昨天預買了今晚10點的戲票﹐滿以為今晚來個Friday nite fever...:(

老闆話3點走得﹐因要等友人從太古過來﹐3點半先走。到PP戲院改下個禮拜﹐在Delifrance吃下午茶﹐然後回家。(PP d舖o西﹐唔係都可以捱到食埋晚餐---->睇戲)

Zackiemad said...

d,

我未去過美國﹐好想去那裡看band show!

(最好有Mr. Iha :) )

Zackiemad said...

btw, 個風走左﹐聽日要番工!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

我不是幫天文台打工, 不過公司有一個typhoon shift咁解啫.
我是5天工作制的.
都諗過如果8號仔落咗, 我可以走去pp睇場9.30pm. 實無人同我爭!
美國好悶,我只係鍾意紐約,你應該會鍾意。你可以日日著住你鍾意的Heavy Metal/Whatever Look, 走在街上,無人理你,感覺好free,空間好闊!

d
p.s. o聽日先算啦! EYT!

Anonymous said...

LKF有間德國bar, 感覺不錯, 有個juke box, 可以玩點唱.
在那裏, 朋友帶我去一間有live band的bar(唔記得個名), 兩次都係sat, 兩次個set list都差唔多, 大唱片1970s/1980s的歌, 觀眾一路唱一路跳, 好high, 好過癮.
我平時有些潔癖,但那次玩到好high, 當街坐(Episode門口).
另外有間不錯的喝茶地方, 在Soho,
{http://www.openrice.com/big5/
sr2.htm?shopid=10620}

d

Zackiemad said...

Portobello,我知道呀﹐但未去食過。每次經過﹐都被那些蛋糕吸引住。去Soho﹐通常會去呢間:

http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=10623

這間出品的nachos﹐好好味架!

以前去LKF聽live﹐都會去Insomnia.
http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=6068

宜家唔知點呢﹐好耐無夜蒲。

Anonymous said...

哈哈,我講緊的就係Insomnia:):)

呢間係我近年常去的, 勝在任坐:
{http://www.openrice.com/big5/
sr2.htm?shopid=2800}

d

Zackiemad said...

近來除左家庭聚餐多數會去天后電氣道的富東外﹐我都好少踏足那裡。

銅囉灣的澳門茶餐廳都算係成日去的地方。

Anonymous said...

>澳門茶餐廳
係咪四奶開o個間呀? 吉之島對面都有一間, 唔知仲o係唔o係度.

d

Zackiemad said...

吉之島???邊道呀??(我只知樂富有)

TST都有澳門茶餐廳架,不過CWB果間好坐d :)

Anonymous said...

太古城o個間吉之島呀。

d