Monday, August 06, 2007

買書

昨天和爸逛Page One,給我找到一本叫"Michael Caine: A Class Act"的書。我很興奮地說:「Michael Caine呀!我想買呀!」爸卻冷淡地答:「Michael Caine有咩好睇呀?不過都好o既,好過你咩都唔睇。」OKOK,我並未有受激將法而被激倒。我很冷靜地放下那本書,說時遲那時快,我爸又遞過一本厚厚的Star War相集在我面前。(我係鍾意Alec Guinness,但花幾百元買本得果幾張Obi-Wan Kenobi相既書,我唔捨得囉~)

為了填補我買唔到書的失落感,回家上網火速買了Alec Guinness的"A Commonplace Book"。一本類似日記形式的文集,記述了他自己喜歡的東西,係咪好吸引先??

(另記:爸不停要我買"A Passage to India"的DVD,仲離譜到問我:「Alec Guinness係咪做Dr. Aziz?」o下?又扮印度人?唔好喇掛!!)

3 comments:

Anonymous said...

以前去戲院睇A Passage to India, 覺得好悶。我情可去睇Maurice(雖然都幾悶)。

你阿爸會同你行Page One,咪幾好!

d

Zackiemad said...

我看完traile,都唔見Alec Guinness :(

Zackiemad said...

*trailer