Friday, June 15, 2007

亂。癲。

本以為今天會過得很輕鬆。經理身在大陸﹐老闆整天在外開會。發達。

9:15踏進辦公室。見到經理坐左o係道!我袋都未放低﹐他就出來問我﹐個幾間公司你今日俾唔俾到我?(頂!你今日唔係o係大陸架咩?)我答﹐一陣執埋俾你。(我未做完呀!)

結果呢﹐整天都被經理叫來叫去﹐份野改黎改去。改完有要print﹐print完喇﹐點知又要改。

4點多正當我陷入最瘋癲之際﹐我接了爸的電話。

「我宜家o係PP o既Cova飲緊咖啡。你放工過黎啦。」他優閑地說著。

「o下﹖」

(眼見經理已走到我面前)

「你今日係咪會改得o西俾我?」他站在我面前問。

(經理﹐我講緊電話架)

電話對頭﹐「你幾點走得?」

我對著電話筒說﹐「我好快改埋俾你。」

經理﹐「OK啦!」

掛掉電話。

我發癲喇!!

No comments: