Friday, June 15, 2007

我唔係PA

忙了一整天﹐還要走到中環來個家庭聚餐。

很累的一頓飯。

回家途中﹐客人吳先生打來。他說他剛下飛機﹐正在回家途中。(吳先生和我住同一屋苑﹐他明天要飛新加坡﹐要我幫他兌換一些坡紙。)約好半個鐘後相見。

交了他錢﹐以為大功告成。

點知。

他說他會有一段時間不在香港﹐叫我一個禮拜幫他開信箱兩次。(頂!我自己屋企個信箱都唔會去開呀!仲要兩次添?喂﹐我唔係PA呀﹐小小小職員黎架咋。況且﹐你又唔係我老闆!)

好﹐無問題。我說。

劉老闆﹐宜家點先?

1 comment:

Anonymous said...

This is great info to know.