Sunday, May 06, 2007

意外驚喜


穿上新買的衣服﹐我爸突然帥氣左

我爸要買單衫﹐陪他去了IFC的Lane Crawford搵。最後他選了一件Dries Van Noten﹐非常合身﹐很滿意地俾錢。其實﹐上星期跟他去了PP的LC。他看中Haute的單衫﹐預備俾錢時﹐發現衣料好像有生銹的污跡﹐店員說Haute乃新興日本牌子﹐用料比較大膽,係「特登」做成這個效果。老爸聽後耍手拎頭﹐說不適合﹐唯有另覓新衣。

LC有新驚喜!


Lad Musician涉谷店



竟然有Lad Musician賣!可惜只的teeshirt單衫西褲牛仔褲數件﹐而且我看中的一系列白色tee也沒有。都好﹐幫我慳錢。(Lad Musiciano的tee大約9,000日元﹐比起o個o的Mastermind, Number (N)ine平得多啦!)

轉行中環Prada。身旁有一豆o靚(肯定唔過20)跟店員說:「我要搵套ALL BLACK o既SUIT。」家o下o的細路真係有錢。

No comments: