Tuesday, January 26, 2010

記昨晚 (上)

嗯,我 又 走 去 看 了 那 套 電 影。這次是和同學仔一起去的。

(背景交代: 受到我連日來的疲勞轟炸,Facebook的不斷搔擾,一見面就:「喂妳點解仲未睇"Bloody Monday"架?」「快啲睇"貧窮男子"啦,超爆笑架!」種種的催眠下,她呢,在星期日考試完結後,便回家從3點鐘煲"貧窮男子"煲到12點。看畢,她的評語是:「真係好好笑,小栗旬勁爆笑呀!(那麼baby呢?)嗯,佢都唔算係主角喎!(...)」然後呢,她還跟我討論東京的樓價問題。「嘩,佢地住果個咁既單位都要成35000円,連廁所都無!」(明明講緊baby架喎!)反晒眼的我,唯有跟著搭腔:「咪即係深水埗既板間房囉!」「連深水埗既板間房都不如!!!」(幹嗎那麼激動呀,講到真係好似預備去租樓住咁喎!)事情就去到這裡。她卻是頭一次看baby的劇的。)

沒有太多觀眾。入場前我問她:「亀梨和也係邊隊野架?」「Kat-Tun。但佢係票房毒藥黎架喎...(開始滔滔不絕地說下去...)」果然是後生一輩,我真的搭不上嘴呀。

電影開場不久,便出現了幾位同學。她立即指著某某說,
「妳bb呀!!」
「乜Q呀?唔係呀!」
「下?好似喎!」
「係,我都有啲覺得似佢細啲果時。但呢個唔係囉!!OK?」
(無言。)

電影末段,有一位客串的男星。他一出場,她便大叫,「嘩!城島茂呀!」(繼續說下去)「妖!好樣衰呀佢!同城島茂一樣禁樣衰呀!!!」我在旁邊大笑起來,她還發出那種不屑的聲音。完場出credit,當出現「石垣佑磨」這個名字時,她便指著熒幕大叫,「係佢喇!果個死人核突佬呀!」散場後我們一路走她一路說,
「妳唔知佢係邊個咩?」(真的不知呀!)
「Vanness呀!」(下?Vanness?)
「吳建豪呀!」(下?下?)
「成班『褲哩』黎架!」(唉,我呢啲中女真係跟不到時下年青人的術語啊!)
「負離子直髮呀!」(...)
「成日喺雜誌都見到佢架!」
(我已經搭不上嘴了。那麼...轉話題吧!)
「講真,乜妳唔覺得成班仆街係得baby似番個正常人架咩?」
「hmm...」
「係囉係囉...佢個髮型係最正常架喇,其他果啲真係人見人打架!」
「hmm...」
「妳有無留意到baby尾指戴住隻戒指呀?」
「有呀!」
「下咁妳都留意到?果然好留意baby呀!」
「點呀?睇唔到又話我唔專心。睇到又話我鍾意baby!」
(好明白我啊!)

待續。

13 comments:

dd2 said...

》亀梨和也

被稱為木村拓哉接棒人, 不過...戲路仍在偶像階段. 而且太瘦. 若以演員的range來看, 我比較看好你的baby (雖然佢都係太瘦.)

他現在有套日劇上緊, 改編自漫畫, "完美小姐的進化論"之類. typical年輕人的劇, 輕輕鬆鬆不用花腦筋. (如果是你的baby做我可能會看下去下.)

同季日劇還有菅野美穂的"不能曲的女人", 她越來越強了.

http://blog.xuite.net/jackey19800326.0/XD
(scroll down for earlier epi)

dd2 said...

http://www.wretch.cc/blog/aoshima2005/31875481

twiggy said...

Zackiemad,

Zac "Kung Hei Fat Choi" 喔!

7/2上了第一堂日語,全班計埋我11人簡直
小班教學,yeah!但...21/2要默書(平假名).

我都有睇Bloody Monday ok 呀, Tokyo Dogs 一般啦(因為有小栗旬先睇),妳有無睇
Crow Zero 1 & 2呢?ok ga!(當然有小栗旬),第二集有妳的三浦baby(出得好少,可能
三池祟史為下集鋪路)

妳知唔知何解d日本男星(99%)條眉修得&畫得比d女勁呢?我好想知囉!
仲有佢地好高囉,但去到日本又見唔d高人!

好-凍-啊-

Zackiemad said...

d,

im watching "不能曲的女人" and i love it very much!

Zackiemad said...

twiggy,

Happy new year arrrrrr!!

你是頭一次讀日語的嗎? がんばりましょう!!!

Crow Zero 1 & 2我也有看呀,喜歡1多過2,soundtrack也很喜歡.(覺得山田好型!)希望會有3啦,好想看baby揮腿舞拳呀!

Tokyo Dogs <--好喜歡小栗旬和水X宏的搭檔啊!

妳知唔知何解d日本男星(99%)條眉修得&畫得比d女勁呢?<--不--知--道!!是否日本比較喜歡長的像女的男生呢?還是他們比女的還愛美呢???

twiggy said...

Zackiemad,

你是頭一次讀日語的嗎? => 是呀!妳寫個句
日文我仲未識睇hahahaa!妳而家d日語係唔係
識聽識講呢?

戲裡既山田我都覺得好型,完全無因為身高影響。第二集個首Does - Torch Lighter我幾鍾意。

Zackiemad said...

twiggy,

妳而家d日語係唔係識聽識講呢?
<--我都想!!!!!!!!!!!!

がんばりましょう!!!<--加油啊!

p.s.我發覺松山研一條眉無咩點修,正常d :p

twiggy said...

Zackiemad,

妳係唔係平,片假名,濁,半濁,拗音已記到超熟呢?

有無睇過小栗,妻夫木,瑛太&妳的baby做資生堂uno一個節目訪問(約50分鍾),四個都幾攪笑,阿baby好小朋友~~同小栗san都幾friend

p.s. 而我發覺松x潤條眉畫得好勁,其實佢個d粉都唔弱 =.="

Zackiemad said...

twiggy,

妳係唔係平,片假名,濁,半濁,拗音已記到超熟呢?
<--yes la, 唔熟死緊喇!

節目訪問<--baby扮北野武講野!!原來妻夫都幾搞笑,我以為佢係"木獨佬"(樣似)!

松x潤同baby個樣都較女性化 :p

twiggy said...

Zackiemad,

wei~又係我呀!

妳用咩方法去記呢?(唔好話用腦記呀!哈哈)

瑛太好似雲遊咁!baby去小旬屋企教佢打機既過程都好笑喔!

baby比松x潤帥好多~~

Zackiemad said...

twiggy,

哈哈哈!
妳用咩方法去記呢?<---真..係..靠..成..日..睇..架..咋.......

我覺得佢地幫女朋友拍昆蟲果道都搞笑,瑛太企o係道望住!!!!

Anonymous said...

情趣,
角色扮演,
睡衣,
SM,
潤滑液,
情趣玩具,
愛愛,
跳蛋,
G點,
按摩棒,
跳蛋,
飛機杯,
充氣娃娃,
自慰套,
情趣娃娃,
自慰器,
情趣用品,

情人趣味用品,
情人趣味千奈,
情人趣味愛戀,
情趣味用品,
情趣用具,

玉の輿 said...

あなたは玉の輿乗れるのか!?あなたの玉の輿度を今すぐチェック!玉の輿に乗るためのテクニックや秘訣をあなただけにこっそりアドバイス!ここに来れば玉の輿はもう目の前に!!