Thursday, January 21, 2010

看戲記

我也不說是哪套戲了,只記記入場前後的一些小事:

- 以為這套戲是沒人看的,就沒有在網上預先買票。點知...頂佢差唔多full house囉,我地坐第二行。買票時,友說: 咁咪好囉,你咪可以近距離對住你baby囉。售票的人聽到這番話,在偷笑。

- 全院都是那些十「九」幾歲的o靚仔o靚妹。友又說: 我地兩個將全場既平均年齡扯高晒!

- 某男主角一出場,全場女生一齊「嘩!!!!」。 當他騎著電單車時又「嘩!!!!」,被人打時又很肉緊地「呀!!!!」。咩事? 去電影院看戲從未有過這種經歷,最多是看驚慄片時全院在尖叫。但這次卻像看演唱會般,全場人士都在興奮地狂呼!我呢,也跟著狂笑起來。友應該好想打爆我個頭!

- 當baby出場時,我的好友,已 經 睡 著 了

- 總之,邊個邊個一出場,大家都在狂叫。但baby出呢,卻沒人叫喎!

- 散場後,友問:你係咪應該俾番50蚊我呢?

6 comments:

dd2 said...

你...不是在說「極道鮮師」電影版...吧?

龍平baby已經升級做龍平daddy了, 佢又沒有新戲上.

Zackiemad said...

宜家三浦係baby :)

dd2 said...

你未講...好唔好睇喎.

Anonymous said...

the movie is "SHXT"!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.