Wednesday, April 08, 2009

"But you and I, we live and die, the world still spinning around..."



已不再是Oasis的粉絲,但在我的青春歲月裡曾留下過他們的腳印(!!!),所以怎也要去看他們吧。

和d在沒有背好歌詞(我連他們前兩隻大碟都無聽)的情況下走了去看,唔理啦,係咪都發癲先。基本上成晚我只懂唱"Wonderwall","Don't Look Back in Anger"同埋"Champagne Supernova",他們沒有玩"Roll with It",有點失望。第一首encore歌"Don't Look Back in Anger",high爆,大家一齊唱著"...so sally can't wait, she know it's too late as we're walking on by,her soul slides away, but don't look back in anger i heard you say...",好開心。最尾他們玩了Beatles的"I Am The Walrus",yeah!

p.s. Liam唱Wonderwall時,"luck"左key囉。

11 comments:

希望在Radiohead收山之前看一次他們演唱會的d said...

當年我對Radiohead一聽鍾情, Blur次之, 對Oasis從來沒有怎樣留意過.
What's the Story Morning Glory是他們的經典, 當晚觀眾反應已經說明了. 每當唱這隻碟的歌, 大家特別high.
他們青春不再, 也許亦高峰不再. 整晚我都有一種surreal的感覺, 有一點不相信Oasis就在我眼前表演著, 又有一點感慨歲月的流逝.
Liam依然神神化化, 但是Noel原來唱得幾好.
Dig Out Your Soul沒有對上一隻碟咁悶, 不過又怎能和經典相比.
再悶也好, 我是寧願看他們也對Coldplay無興趣.
還有, 我對Beatles是無興趣的. 雖然理解他們在搖滾音樂界的地位和影響力.
我對阿Bob比較有興趣!

希望能看到Blur玩live的Z said...

d,

反而我係聽Blur時一聽鍾情,果陣好鍾意Alex~

我是寧願看他們也對Coldplay無興趣
<--絕對贊同。Coldplay算是後britpop era的樂隊,沒有帶出甚麼驚喜=悶。

當年聽Boys and Girls勁high的d said...

Setlist:

Rock n' Roll Star
LYLA
The Shock of the Lightning
Cigarettes and Alcohol
The Meaning of Soul
To be Where There's Life
Waiting for the Rapture
The Masterplan
Songbird
Slide Away
Morning Glory
Ain't Got Nothing
The Importance of Being Idle
I'm Outta Time
Wonderwall
Supersonic

Encore:
Don't Look Back in Anger
Falling Down
Champagne Supernova
I Am the Walrus

(from 經濟日報 9-4-09)
p.s. 他們的音樂清楚地印著Beatles的影響。

(should be) Girls and Boys said...

*am listening to (What's the Story)Morning Glory?隻碟*

九十年代的twiggy said...

zackiemad,

我無去睇喔!
我是寧願看他們也對Coldplay無興趣->絕對贊同x2,若兩年前在Arena睇佢地,未到一半就走了。
之前提過Blur在倫敦有gig,z去睇喔!機會難有啊!跟妳朋友d一樣我好想睇Radiohead,去年十月到了東京無睇,超後悔..唯有再等..
很喜歡妳今天的標題,Champagne Supernova是我最喜歡他們的歌

Zackiemad said...

d﹐

我聽緊New Order既"Technique"﹐但唔係禁鍾意。除左呢隻﹐你仲有無其他佢地既推介?

也是90年代的zackiemad said...

twiggy,

無錢去倫敦呀!雖然機票好平﹐但我諗好難買到blur既tix﹐而且對於我呢d購物狂黎講﹐去到係實死無生囉。

N年前radiohead黎高山開show﹐你有無去睇呀?(我無...)

自爆係80年代的d said...

7月, London度度都減價(由Top Shop到Sloane Square), 好危險呀!!!

我應該不會去啦, 到時應該請唔到假lu...

Let's eye on Tokyo!!!!!

又試好夜瞓的d said...

>New Order

佢地最正的歌(I think)是1981年開始轉型(由搖滾switch to電子跳舞)時期至80年代中期的作品. 在他們的音樂中, 我找到Britpop, Pet Shop Boys...

2001年大碟Get Ready又回到比較guitar-based.

我遲一些會post 在LJ. 現在要去睡!

Zackiemad said...

d﹐

噢﹐我諗我都係鍾意聽guitar野﹐好啦﹐等我搵隻"get ready"聽下先!

p.s.平時就算第二日要返工﹐你都可以好夜先go to bed﹐痴線架!俾我實死囉!!

d said...

夜瞓真的對身體不好, 切戒!

NO在80年代都有一些比較guitar-based的作品, 我也選了post在LJ.

無可否認NO的legacy是電子跳舞音樂, 連Bono都說音樂上受到NO影響.

Get Ready的Crystal, 60 Miles An Hour及Someone Like You比較hit, 我鍾意的是Run Wild.