Saturday, April 11, 2009

這幾天的生活

星期三晚:

被單位「騙」了去看《Disgrace》。心想,有John Malkovich,好啦。放工後約在MK等,先吃了一碗酸辣粉(我叫「中辣」,但碗粉是完全不辣的!),再逛了一會兒(大家又再買野!),便去文化中心看戲...

好了﹐這部電影實在是錯晒。從一開燈﹐我便和單位展開了無休止的討論。她是先看了那本書再去看電影的﹐可是最關鍵的情節﹐她竟然唔記得囉。有好重要的一點﹐電影裡是沒有交代的﹐為甚麼那個女的被人輪姦了﹐不報警﹔懷孕了﹐要生下來(OK﹐我接受﹐女人的天性卦)(那個女的﹐還要是個同性戀者)﹔當她再重遇其中一個強姦她的男孩時﹐還要多番庇護他! 她不停說﹐我不可以離開這裡。(點解唔可以呀?我沒有大文豪的智慧架﹐有誰可以解開我的疑團呀?)果一刻﹐我崩潰左。單位說﹐其實書是交代了的﹐耐何...她還要問我﹐妳係咪好想割凳呀?頂﹐我其實想殺人多d囉。

****

星期四早上:

昨晚搞到差不多一、二點才睡,今朝完全遊魂似地趕地鐵。目光呆滯的我,上到地面後,一直望著地下行(發緊夢...),走了兩步,視線落在一對Raf Simons的sneakers上。再往上望,哇,靚仔呀!迎面而來的,是一位好有型的鬼仔。他戴了一副類似Wayfarer的黑膠框眼鏡,穿了一件biker jacket,底襯白tee再加一條牛仔褲。My God佢仲唔係James Dean?完全醒了的我,跟他擦肩而過,他需只高我半個頭,但個樣足以彌補晒所有缺點。他一直都笑笑口,伸手取報紙的時候,還對著那位派報紙伯伯笑呀。(唉,如果那一刻我是那位伯伯就好了。)(!!!!!!)

****

星期四晚:

終於可以返屋企hea個痛快。看了一套超爆笑的電影"Young Frankenstein"。最愛食字gag的我﹐一看到Doctor跟他的助手Igor玩食字搞難gag﹐就爆笑起來:

Igor: Dr. Frankenstein...
Dr. Frederick Frankenstein: "Fronkensteen."
Igor: You're putting me on.
Dr. Frederick Frankenstein: No, it's pronounced "Fronkensteen."
Igor: Do you also say "Froaderick"?
Dr. Frederick Frankenstein: No... ”Frederick."
Igor: Well, why isn't it "Froaderick Fronkensteen"?
Dr. Frederick Frankenstein: It isn't; it's "Frederick Fronkensteen."
Igor: I see.

Doctor Who(Season 4)我也看完了。好期待黎緊既Doctor會找誰來演。希望如傳聞所說﹐是Jennifer Saunders啦。

****

星期五:

出尖沙嘴吃了個午飯﹐買了點東西。掙扎了好久「究竟買唔買《一期一會》的DVD」﹐今日經過hk records便順便買了﹐但我又「順便」地買多了一個顏色好sharp的audio technica headphone。

p.s.點解唔出《白雪先生灰先生》既DVD呀?好想睇多次優雅王子唸「李白小時很懶惰...」同埋佢扮泰妹果個look呀。湯駿業真係好得架!

10 comments:

twiggy said...

Zackiemad,

N年前radiohead黎高山開show﹐你有無去睇呀?--我都無睇啊,但N年前bjork,suede就有
睇.
嘩..真巧合,前幾日我都買了audio technica headphone,妳在那裡買的,我在亦耳軒買,有好多型號選擇.

Zackiemad said...

twiggy﹐

我在hk records買的。亦耳軒是專買headphone的? 在哪裡呀?

twiggy said...

Zackiemad,

亦耳軒在MK好望角大廈20樓,是專買headphone的,仲可以試喔!
妳近期聽緊d咩?有無好介紹。^.^

Zackiemad said...

twiggy﹐

呢排聽緊湯駿業(my new baby..hohoho)啦﹐Eason啦﹔Phoenix新碟"Wolfgang Amadeus Phoenix"﹔Lily Allen既"Alright,Still(隻碟soso﹐但我鍾意佢把聲)﹔同埋聽緊一位Norway既男歌手Sondre Lerche﹐唔錯架。

http://en.wikipedia.org/wiki/Sondre_Lerche

你呢﹐有咩介紹?

繼續睇緊Anderson Cooper的d said...

Wed:
Post-gig sleepiness; 基本上唔記得發生mug事 -- 除了8點幾至收工(next morning要返7am剪報紙).

Thur:
好眼瞓, 放工去了Sogo的supermarket, 買了好多食物, 好開心.

Fri:
聽了一遍Morning Glory隻碟(Oasis好厲害), 去中環剪頭髮, stylist叫我下次唔好咁耐(超過1個半月)先去剪, 因為太耐的話個型走晒, 佢記唔番之前個shape, 要from scratch咁剪過.
(佢好好心機咁剪, 剪了2小時. 期間我們談物業市道, 股票, 衞詩, Eason vs Hacken, 張敬軒, 黑人, etc)

個頭終於見得人, 去翠華食late lunch, 之後一時興起, 想去HMV找一隻碟, 咪去囉...
結果買了一大堆(incl. Boston Legal Season 4), 好開心. (but我唔記得拿東邪西毒終極版soundtrack囉!)

Sat:
一早落街買報紙(輪到我剪假期報紙), 搞完一輪, 洗衫, 之後好乖咁刨旅遊書.

Sun:
繼續好乖咁刨旅遊書. 接到家姐的長途電話. 這兩天好乖咁吃了很多水果, 也有煮野食及吃菜 (沒有叫外賣).

Mon:
應該會有人送NIN的碟來, Yeah!

星期一要煲碟的d said...

>《一期一會》的DVD

你睇完借我啦喂.

>Doctor Who
沒有在網上追呀, ATV-World又沒有下聞播Season 3.

反而 House Season 5仲有follow.

>Disgrace
我沒有看過原著或電影, 但是那個lesbian的rape victim, 會不會其實想要一個bb, 橫掂都係, 咪...(而且佢的upbringing可能令她不選擇墮胎), 而或許她對那片土地有太深的情意結, 令她將侵犯她的人與那片土地劃上等號?
原來咁深!

咁, John Malkovich做成點呢?

Zackiemad said...

d﹐

我呢幾日睇左英雄本色1&2(張國榮真係 so irresitable呀﹐搞到我「枕住」聽佢既歌)﹔神經俠侶(ok唔錯wor)﹔大搜查之女(麻麻地)。

今晚會去睇drama《金鎖記》﹐話禁快就放完假﹐唉。

*John Malkovich做成點呢?
<--ok啦﹐可能套戲令我好反感﹐所以唔會俾高分佢!

*House
<--我仲未睇完season 1囉囉囉!

*《一期一會》的DVD
<--好呀﹐等我睇多一兩次就pass俾你。

d said...

>《金鎖記》

有人問我去唔去睇, 結果時間唔夾所以無去.

評論說焦媛演得好好, 尹子維也不錯.

(我好似有原著...)

twiggy said...

Zackiemad,

ha!ha!ha!我依期聽緊country..好大眾既Taylor Swift,看著20的她(真是後生可為)在台上玩live,令我想起N年前River Phoenix演出"The Thing Called Love"

d said...

我在聽美國波士Bruce Springsteen,及Pet Shop Boys的新碟.
剛買了Leonard Cohen的演唱會CD(試聽時一聽就鍾意)。