Monday, April 27, 2009

「喪追中」

12 comments:

d said...

吓?!
*追埋一份*

(近日為5月之旅做research, 因為會去Van Gogh曾住過的法國南部小鎮 -- St. Remy, Arles, 得知原來Mr Roth演過Vincent and Theo這部電影!)

{http://www.imdb.com/title/
tt0100873/}

以前只知Kurk Douglas和Martin Scorsese演過Van Gogh~

twiggy said...

Zackiemad,

不好意思,想借妳朋友d講兩句!

d,
妳去完南部後,會否去巴黎近郊的Auvers-sur-Oise?Vincent and Theo就在此長眠。Z & d 我好想去啊~~~

阮天天~~ said...

bb,

i just saw the oppenning of eps 1, seems very good~~

Zackiemad said...

d & Twiggy,

(叫埋一份)我都好想去呀!!!!!

p.s.Vincent and Theo <--土豆好似有!

Zackiemad said...

阮天天,

妖! your name!

d said...

Twiggy,
會呀, 以前去Paris時都想去啦.
Lenny Kravitz 20/5在Paris 演唱一場, 仲諗緊去唔去...
Paris近郊小鎮Giverny, Monet故居所在, 我對個花園/日式橋/水池好有印象. 好羨慕畫家有如此個人天地! (比起Van Gogh, Monet算是名成利就...)

twiggy said...

Zackiemad & d,

Vincnet在完成《麥田》後,給Theo的信寫道:「畫中大片麥田在混亂的穹蒼下,我毋須再找什麼表達我的悲哀及孤寂....」d妳一定要到麥田處實地觀察!
妳們猜Vincnet在想什麼?當他見到現在那麼多fans。

d said...

>一定要到麥田處實地觀察!
會的!
去St Remy主要也是為了去看他住過的醫院及走他走過的地方. 他常常走好一段路到外面作畫的.

>當他見到現在那麼多fans
他可能混然不知, 因為太投入作畫了.
也許會不高興, 因為粉絲打擾了他的(私人)空間!
也許很害羞, 不懂得表達心裏的高興感覺!

剛看完LoM #1的d said...

早知道唔睇...睇完好想睇落去, 但係依家已經深夜...要去睡覺, 如果唔係皮膚會變差...

*矛盾-ing*

Tim Roth十分有型(是知識份子那種有型), 還有他的英國口音, 好性感!
雖然神探伽俐略好靚佬, 但係我更愛Dr. Lightman!

Coffee said...

wow, I also love it, I love this topic and TIM ROTH!

Zackiemad said...

d,

記得N廿年前去Monet的故居,join了local tour,導遊是一位婆婆。路程會去埋凡爾賽宮 ,她在那裡忘我地講呀講,完全feel到身為french的驕傲。

p.s.同行有美國family,唔知北京係中國的首都。They came from Florida.

d said...

Z,
Versailles 我去過兩次,第二次去時(己經係n年前),我和朋友行埋個大花園,噴水池,一排好長好直的樹,還有一兩個小小"離宮",在林中,好有意境。
這一切一切,當然值得法國人驕傲。
比起Hall of Mirrors,那個大花園,水池和小小離宮,我更加鍾意。