Tuesday, December 02, 2008

放假的日子

究竟﹐星期一﹑二這兩天假﹐我做過甚麼呢?我也不知道。本來請假是要來溫日文的(星期天考試)﹐結果呢﹐兩天都出街了。

星期一下午:和G友逛街買衫。不停講C朗費托。

星期二下午:和爸爸逛街。

小事一則:坐在我隔離的一位法國佬﹐應該有40歲了﹐但依然好有型。穿了一雙Dior Homme sneakers﹐一條牛仔褲加一件皮jacket﹐手上拿著一個LV銀包(請不要和一眾港女OL相比。他是法國人呀大佬!)。身上散發出一股蜜糖味﹐好型啊!那股味道﹐我知道是L'occitane的honey系列。之前我用過它的蜜糖shower gel﹐覺得味道太似蜜糖了(頂﹐佢話明係蜜糖呀丟!)﹐不喜歡。現在呢﹐因為那位有型的法國佬散發著這股獨特的氣味﹐我決定﹐明天去L'occitane買蜜糖味的skincare!

我很想用法文跟那位型佬說句﹐你仲型過薩爾科齊(!)呀!可惜﹐我不懂法文。完。

3 comments:

Anonymous said...

Sat/Sun都在搞搬屋/unpack, Tuesday放time-off, 繼續執野.

今晚去Sogo買了帶子刺身同埋杯麵做晚餐, 帶子刺身好好食.
本來想洗衫, 但太攰.

我都唔多知道自己做緊mug, 只知道屋企仲有野要執. 打算Sun一鼓作氣, unpack埋9箱書及雜物.

Zackiemad said...

d,

9箱書<--..............!!!!!

沒有書架的我,9箱書會發癲囉!

Anonymous said...

書有6箱左右, 另外3箱係雜物/相簿/雜物及擺設品.

箱係細箱, 唔係慣常搬屋用的standard大箱. 如果我仲有9個大箱在新屋, 我都會發癲!