Wednesday, December 24, 2008

2008年12月23日。全日錯哂。

- 約好中午搞迷你party,同事們交換禮物。但我將整件事忘掉,無帶禮物。

-中午的lunch叫了肯得基外賣。落完order不夠15分鐘,老闆打來叫我們一齊出去食飯!

-(所以未到lunch大家就逼住派禮物。)(事前同事E叫我買他日曆當禮物,因為他說我用緊的那個好靚。)同事C買了日曆給同事E,當他打開那份禮物後即刻變臉。然後對著我做口形說,「錯哂呀!!!!!」

-夜晚諗住和同事E去中環吃雲南米線。到了中環,搵唔到囉。打電話求救啦,10個有8個唔聽電話。有一個仲要反問我「點解要去中環吃」,呆左。

-(最後去了翠華。)同事E說,「喂,你後面有個男仔幾OK架,mix黎架,我諗你會鍾意(!?)。」我斬釘截鐵地說,其實我唔鍾意mix架,ABC我都唔鍾意。他答,「o甘你唔駛望喇。」但我又忍唔住喎,所以臨走的時後,望了一眼......好了,我後面那位,他形容為"MIX"的男子,梳著鮑魚刷頭的,mix????????我的下巴當場跌在地上。完全受驚的我,細細聲問同事E ,「下?同個女仔一起,個女仔著粉紅色衫果個 ,mix??????」「係呀。」「唔係呢,果個喎,兩個人一張臺果對情侶喎??」「你覺得唔OK呀?」「妖!邊忽mix呀?mix咩呀?mix大陸呀?你見過鬼佬未架?之唔之咩叫mix呀?」被我一連串砲轟,他完全呆哂,無聲出。離開了翠華,同事見我稍為冷靜下來,便又繼續反擊,「唔係喎,佢對眼呀,好唔同架!」「痴線,果個o甘既鮑魚刷頭,唔係大陸係咩?」「佢長長地頭髮架!」「長左既鮑魚刷頭嘛!」「......」

1 comment:

Anonymous said...

上個月零晨一點幾, 去到雲咸街的酒吧區(工作關係), 一個男子經過, 眨眼看去, 有八成似(pre-M字額的)Jude Law(不過佢矮一些).
果然出入中環的人係靚啲?