Sunday, November 16, 2008

Friday Night

變了心的人就是變了心(?!??!)。想當年(!)某人是如何的喜歡C Ron。刨晒youtube的短片﹐連"Moody"也曉唱﹐我還幫他買C Ron做封面的足球雜誌。現在呢﹐卻是「反轉豬肚是屎」。星期五晚我們走了去旺角吃飯﹐去旺角喎﹐當然要去睇波衫呀。好了﹐當我起勁地看那些漂亮有型的波衫的同時﹐他卻在旁不停的鬧鬧鬧。「仆街你睇d衫幾X核突」「我都唔明點解要陪你睇波衫」「咪X俾我d同事見到」然後還加了一句:「你話摩連奴會唔會著d禁核突既波衫丫」但﹐我真係好想買見有費托名既波衫 ﹐每次看他比賽就穿著它。那麼﹐費托便一定會多入幾球。(又在自我幻想中)

1 comment:

Anonymous said...

pk!!!我諗伙唔`偽話緊我嗎€!!!
i love Kazu~~~