Saturday, November 08, 2008

星期六早上,與同事的對話。

我:嘩,下個禮拜曼聯對利物浦呀!
同事:飛去睇囉。
(真的走去check門票價錢。)
我:嘩,好平咋喎!最貴都係39磅。
同事:得啦,宜家d機票禁平,去啦你。
(沉醉在幻想中。)
(過了一會。)
同事:喂,三千幾咋,仲要係國泰!
(飛奔到他的座位。)
我:係喎係喎。優惠到幾時呀?
同事 :唔知呀,但你下個禮拜去啦嘛。
我:嘩你講到我真係去o甘。
同事:好抵喎。你又可以見到費托。
(暈晒。)
我:係呀係呀,幾千蚊就可以見到佢喇。仲可以同佢握手(!)添呀。
(又在自我幻想中。)
同事:拿,首先你衝入球場。
我:嗯嗯,衝去攬住佢,仲可以上埋鏡添呀!
(同事接不下去,唯有叉開話題。)
同事:點解無車路士既?
我:嗯嗯,如果車仔對利物浦,就真係魚與熊掌喇。
同事:......。

1 comment:

單位 said...

你地星期六返工究竟係做乜?
咁多時間吹水