Friday, October 31, 2008

「開左個頭」的...

電影:-

1. 9 Dead Gay Guys
2. Miller's Crossing
3. Gosford Park
4. Mo' Better Blues
5. Lost Highway
6. The Horse Mouth
7. 東京の眼
8. 大日本人

電視劇:-

1. House MD (Season 1) (!!!)
2. The Casebook of Sherlock Holmes
3. Doctor Who (Season 4)
4. ヤスコとケンジ
5. おせん
6. ハゲタカ~ROAD TO REBIRTH~

書,更不用說了。

5 comments:

Unknown said...

我看完第四季了.第五季中未体.我 话HOUSE..
好似觉得好有成就感.因为Z你体紧第一季...哈哈哈.

Anonymous said...

我又要搞搬屋啦, 今次去天后.
書/DVD/CD, 暫時都要放慢.
明天要返工, 昨日下午開始覺得down...
你估Obama定McCain蠭贏?

Zackiemad said...

noname,

我有想過放棄Season 1 架。唔係一世都未去到Season 5~ =_+"

Zackiemad said...

d,

你幾時搬呀?
今天下午開始投票喇,我估Obama贏

Anonymous said...

我29/11搬.
我都估Obama~