Thursday, October 16, 2008

明天﹐向南京出發。

跟爸說﹐我明天出發喇﹐下星期一才回來。怎料﹐他答﹐下星期一我去日本喎。同人唔同命﹐便是指這個了。

匆匆寫了個list給他﹐希望他可以幫我找找看喇。但﹐通常他都是不-會-幫-我-買-的。回來後總是推說﹐很忙呀﹐我自己都沒有時間買野呀。諸如此類。

爸是Neil Barrett紛絲﹐寫了幾個Black Barrett的地址給他﹐來個放長線釣大魚(!)。即是﹐喂﹐我幫你搵左佢個地址﹐你點都要幫我買d野返黎掛?

3 comments:

Anonymous said...

exciting desu!!!!!!!!!!!

NANJING I AM COMING!

Unknown said...

更新左好多呀你.我岩系泰国返来.
晒到黑得似旧炭甘...
旅途愉快..希望有个艳遇啊啊啊

Zackiemad said...

noname,

南京無靚仔無鬼仔。唉。

希望你同我唔係同一命運啦 :)