Sunday, October 05, 2008

理想的座檯燈



左圖: Ferruccio Laviani為Kartell設計的Bourgie。我恨左好耐﹐唔捨得買。知道現在減緊價﹐還是不捨的。爸說﹐買左佢先﹐跟住你呢個月唔好出街食飯咪得囉(!)。但﹐我下個禮拜要去南京呀!唉。窮人的悲歌。

右圖: 買唔到Bourgie﹐唯有買一個較便宜的。這個是Philippe Starck為FLOS設計的Miss K。我本著「執輸行頭﹐慘過敗家」(!!)的思想買了下來。這個有四﹑五款顏色﹐我買了紅色。(其實得紅色同藍色我揀)

2 comments:

Anonymous said...

紅色那一盞幾靚.
工作那麼辛苦, 買盞燈都不為過~

Michelé said...

上次見到呢盞燈, 我幾乎衝動到要去攪住狂捽... 太靚了.