Friday, October 03, 2008

發牢騷

我無腦﹐讀書唔多﹐見識不廣。每天愛上網BT﹐等吃等睡等出糧。沒有甚麼理想﹐不知這樣的生活是否叫做得過且過。自問說話少得罪人﹐起碼知道甚麼叫禮貌和尊重。希望得到同樣的待遇。別人想跟我分享便分享﹐不想的多問無謂。我不想做一個煩厭的人。(我煩厭嗎?)卻沒有慧根﹐好難清靜。想說點心事﹐又怕反應。寫網誌本是輕鬆事﹐現在卻要思前想後。我太敏感?

或者我其實也不懂尊重對方。只是在不停說廢話。

(睡不著﹐起來寫了這個post。)

14 comments:

Unknown said...

HIHI...
都有看你的BLOG..果次系因为稳HEDI SLIMANE的资料.稳到你个BLOG...之后就一直有体..想SAY HI又唔知道点搭讪好...
好耶.终于SAY HI成功.哈哈...
祝开心.

(唔好唔开心啦.希望听日呢地牢骚全部都唔记得晒!!)

Zackiemad said...

noname,

Hiiii~隨意的說說便可以了呀!或者講下HEDI SLIMANE呀 ,我便會不顧一切(!)的回應你!!!

謝謝你,今天好多了 :)

Anonymous said...

i love 隨意~~~~~~~

Anonymous said...

其實你會唔會頂q我唔順呢?

:)

Zackiemad said...

"ling" lug 你個頭,

你可唔可以唔好改d禁難頂既名呀?

你禁好,好啦,食雞公煲叫隻雞"na"俾你啦!

p.s. 我也怕自己「有口話人無口話自己」,因為你講得出就認為係無問題。唉,bb,u really know me :)

Anonymous said...

妖我係要改d咁既名呀!!!

我係唔會受人影響的~~~(我知你都係~~~小敏敏<---你個名好嘔)

:D

Anonymous said...

好熱鬧...
等我都留番條腳毛先

Anonymous said...

千祈唔好低估自己.
Blog係你的, 自己enjoy最緊要. 別人的反應, 估計不來, 控制不來.

[calls up your man again...]

Anonymous said...

你的朋友d說得對啊!

就算唔開心都要set期限給自己,期限過後心情就要修正。我便是這樣喔!90's 的你可以
嗎?

盡情enjoy下星期南京之旅吧!

Zackiemad said...

單位﹐

你係迷想我狂貼我baby既相在你的blog道?!?!?!

Zackiemad said...

d,

哈﹐我知道喇 :)
[calls up your man again...]<--im laughin!!!

i miss my baby <3

u headin to scotland tmr rite!?!?!
enjoy ur holiday la!! Let's meet when u r back!

Zackiemad said...

twiggy,

你從東京回來了麼?那個exhibition正嗎?

唔﹐其實我都算係一個好易開心番的人。尤其當我諗起我的babies :D

Anonymous said...

是,回來了。個exhibition ok!兩間美術館做。masterpieces來自 musee national picasso,paris啊!好彩唔使去巴黎都有得睇~~你應明白我們居住既[國際大都會]係展覽無期...

開心番就好了!但何解你的baby是babies呢?
-.-''

Anonymous said...

Z,
我9/10早機, 28/10回來.
等著看你的南京貼文唷~