Thursday, September 18, 2008

控制不了

me: bb..i keep buyin cosmetic these days
Polly: really....
me: seem addicted
Polly: i can understand
but never see u wear new comestic
same face
me: whahahhahah
bought but never use

12 comments:

Anonymous said...

bb,

有錢唔好亂fing~
我為你好咋!

:D

單位 said...

如果我話...乜你有化粧架????
你會唔會殺死我?

Anonymous said...

如果我話...乜你有化粧架????
你會唔會殺死我?

bb, 你pretend **no make-up***好成功!!! kkk.....
:)

Anonymous said...

買左日本vogue homme未呀?(我唔知hk有未)

Zackiemad said...

thomas,

買左日本vogue homme喇。Page 1有好多貨。我連Paul Smith做封面既Figaro都買埋﹐因為又有Hediiiii。

你買左未?

Anonymous said...

how much ar vogue homme?

Zackiemad said...

thomas,

vogue homme好似大約80幾~

Anonymous said...

又係我呀,又玩風更呀!
1030/23/9至現在(0530/24/9),返返吓工變返風更,公司野照做。
充實得我~

Zackiemad said...

d,

想想你的旅行,多美好!!!!!!!!!!
10月我也去南京~

Anonymous said...

z,
我真的做了一個很好的決定: 早在未發生咁X多事之前申請放假!

唯一令我支撐下去的, 就係呢五個字: 捱多五日!!

你都玩得開心D!!返來再去睇Joe的戲!!!

(National Day在公司與同事互說"普天同慶")

Zackiemad said...

d,

你何時起行?

唉,我有排捱。

Anonymous said...

10月9日飛.
10月7日開始放假!!!