Monday, September 08, 2008

近況

1. 好久沒有記事﹐原因只為懶。

2. 買了V Man和GQ。(北野武依然都係著緊Yohji。)

3。長毛話: 「你地幾百萬買兩個席位﹐早抖啦!」全XX茶餐廳的食客夥計無不大笑。長毛﹐帶給了我們短暫的歡樂。

4. 買了很多化妝品。家存100盒眼影﹐1000支lipstick/lipgloss。

5. 看了: 《滿員電車》﹑《からっ風野郎》﹑《爱与希望之街》﹑《狂った果実》﹑《The Promotion》﹑《Dr. Jekyll and Mr. Hyde》﹑《昨天今天明天》﹑《太太万岁》﹑《Ansiktet》和《1408》。

6. 在聽Mansun。

7. 依然在看《House MD》(Season 1)。(咩事呢究竟?!)

8. 在讀錢鍾書。

9. 在狂駛錢。

10.在留意上烹飪節目教煮青咖哩的沙馬。

18 comments:

Anonymous said...

bb!!你真係錯Q哂!!!!竟然唔寫"曾鈺成同Thom Yorke一樣"樣".....

Anonymous said...

zackiemad,

2.北野武會唔會著Junya Watanabe?
3.其實有時連佢都要抖一抖。
4.絕大部份女生都愛買化妝品,但我們只有一 雙眼&一個口~~~
5.全部我都無睇過。
6.完全唔記得佢o地。
7.一集都未睇過 (-.-')
8.在讀當年明月
9.我係一隻魔鬼,咁你仲有咩要買?我1號去 東京,幫你買喔!heheeeee!!
10.所以佢依家咪俾人煮囉!

Zackiemad said...

ar_o_ar,

bb, 費事你傷心啦,話曾鈺成似Thom Yorke,會俾人打的!!!!

Zackiemad said...

Twiggy,

1. 上雜誌的,總係Yohji。平時唔知呢~
2. 最弊係,我唔係成日用eyeshadow,但又成日買喎! >.<
3. 去睇"日本電影新浪潮"嘛,所以呢排睇多左戲~
4. 遲d會睇譚家明。
5. 點。解。你。成。日。都。去。日。本。既??想我死的魔鬼!!!! :P
6. 我都係唔知點解無端端地聽番Mansun。
7. 仲有咩正band介紹?呢排聽都有點dry。
8. 你既comments,笑死我!

Anonymous said...

zackiemad,

-因為無錢去歐洲囉>.<。
去睇畢加索個回顧展喔!
-正band介紹?無mug喎!但BBC Radio 1有個 Live Lounge節目,請d歌手,band來玩live,佢地除了玩自己o既歌外,亦要cover一首其他人o既歌。例如:kane唱with or withouth U , arctic monkeys 唱U know I'm no good,The kooks唱去年勁hit o既crazy ...etc。 ok ga!已入晒去ipod. 你找來聽聽啊!
呀仲有一首sweet about me--Gabriella Cilmi,pop就pop d ga la!

Anonymous said...

1.已經不會記事, 因為太疲倦.
2.咁, 你得閒scan北老的照片來睇吓.
(看日劇Slow Dance, 原來北老的"愛將"真木San也有份. 他比從前黑了很多, 樣子成熟了, 仍然很man)
3.長毛 + 毓文 = 神勇(經)雙響炮?
4.咁, 你得閒整篇美容篇來睇吓, or 產品比較之類. 要有相喎.
5.Dr. Jekyll, 是Hollywood黑白版嗎? 我在NY時在Cable看過. Julia Roberts/John Malkovich的Mary Reilly也看過.為何沒有日本人改編成電影版? 小田切一定有興趣演.
6.在聽L'Arc-en-Ciel (HMV好似無Opeth?) Brett Anderson/The Verve的新碟好悶......
7.House Season 4就快完, 好睇呀!(by the way, 今日在HMV見到Hugh Laurie有份演的"Street Kings"(應該沒有在HK上映), 主角是Keanu Reeves/Forest Whitaker, etc, 佢剃了鬚呀!
8.開了幾本書, 停頓中.
9.剛上網買了L'Arc的DVD.
10.Miss了US Open Man's Final, 唔制呀! 人家要睇Federer贏呀!

Anonymous said...

zackiemad,

你是否喜愛看彊屍片呢?HBO新劇(True Blood),你找來看看,剛播完第一集。

Zackiemad said...

Twiggygrass,

畢加索個回顧展<--記住影多d相呀。你的flickr在絕對停頓中。

好啦﹐多謝晒。我都有online聽BBC。佢有一個comedy channel﹐唔錯架。

我鍾意殭屍呀(!!) 人狼果d都岩。等我d/l後看看再傾!

Zackiemad said...

d,

-美容﹐唔強。見我化左似無化甘﹐就知咩事。
(我畫左眼線。下又咩?)
-係黑白呀。Ingrid Bergman幾靚。小田切讓﹐武田真治﹐石田一成?
-Opeth我上網買架。
-我買左本波蘭斯基既書﹐沉迷中。
-喂﹐我鍾意梅利﹐你係咪同我作對?!?!?
-黎緊星期五再傾!

Zackiemad said...

-美容﹐唔強。見我化左似無化"o甘"﹐就知咩事。
(我畫左眼線。下"有"咩?)

Anonymous said...

你咪又係見人地係蘇格蘭仔就鍾意!
佢打得幾好的,而且有少少運,每當Nadal追番上來時,個天就落雨~
另一個值得留意的是Djokovic, 在Olympics給Nadal吃過苦頭.

Federer的風格與Sampras相近, 含蓄優雅慢熱, 拼力時都不出聲的, 爭勝的決心比較內蘊.

網球手的高峰在25-28歲, 現在可能更早一兩年, Federer已經27歲, Murray才21, 將來大把世界啦~

其實Nadal都幾可愛, 好直. 佢打反手時用雙手握球拍(雖然現在好多球手都是這樣). Djokovic在Olympics就是瞄準他這個"要害"來狂攻, 佢要加強反手擊球啦!

Anonymous said...

zakiemad,

你地講緊網球。
我ma ma tei梅利,他脾氣no呀。

Sampras是Federer的偶像啊,所以打法彼相近,Sampras打反手時是用單手的,Federer亦是。Sampras以前常被人話在場上心不在焉&賴賴嫻,但我覺得他是天才,天才是漫不經心喔!Federer簡直是球場上的紳士,正!!

Nadal是右手人,有心練左手為正手(握拍),當對方打他的反手(即右手),他回球時(即右手)力量相對地大。

外國體育記者有時影到Federer&Nadal一起
玩,講笑時d相,真係幾好笑&攪鬼。
Zackiemad轉投Federer&Nadal吧!

Anonymous said...

留意到發球上網打法的網球手, 都是用單手握拍的(無論正/反手).
有網球教練告訴我, 當年Sampras一心要master發球上網的打法, 所以苦練一番, 改變原來的打法.
serve and volley係型, 不過擅長這種打法的球手, 通常不習慣"搓波", 泥地的球速及打法都不太適合發球上網, 所以serve and volley的球手較難在French Open發圍. 當年Stefan Edberg在French Open semi (or quarters?) final與Michael Chang再次碰頭, 在clay court以serve and volley令人留下深刻印象. 不過最後都係與champion無緣.
Nadal, Djokovic, Murray我都看好.

紳士也有失控時;p
{http://www.youtube.com/
watch?v=toqh1Bv_FFU}

Anonymous said...

快得滯, 打了"木"字...

Anonymous said...

看Youtube, Nadal是很看重Federer的, 能與Federer對決甚至打敗他, 對Nadal而言是意義重大的.
幾年後, Federer或許已不再領風騒, 但是他今天立下的benchmark, 將會影響後來的網球手.
(看Federer的special feature, 看見Edberg老了很多!)

Anonymous said...

哈哈. Federer在網球場上也有不安靜的時候...
能夠令Federer變得vocal的男人, 是Pete Sampras.(3:29)
{http://www.youtube.com/
watch?v=mZSytLpHxXw&feature=related}

Anonymous said...

{http://www.youtube.com/
watch?v=NtBPCMX-yhc&feature=related}

19歲的Federer~
論發球上網的技術,Pete Sampras(可能)是無人能及的。(因為沒有看過很多頂級球手,不敢斷言。)
也喜歡Federer強勁的forehand和比較靈活多變的打法。(年輕時是比較vocal啊...)

Anonymous said...

(still tennis)

Novak Djokovic @ press conference after losing to Federer in US Open 2008 semifinals:
{http://www.youtube.com/
watch?v=uKrRfIbG0Tw}

除了球技好, 鍾意模仿其他網球手/搞笑之外, Djokovic有成熟得體的一面. (不過, 他與Roddick在US Open的過節, 我就不知了.)

p.s. 人家叫他逐個網球手來扮, 輪到扮Federer時, 他笑笑說:"Roger is too perfect!"