Thursday, July 31, 2008

我的朋友們

(一)
我:喂妳o係邊呀?出左門未?去中環定去旺角?中環係咪唔夠時間?不如去旺角?我已家o係金鐘,o係旺角等好無?
G友:你講緊急口令呀?
我:......。

(二)
我:你實好想去睇內衣少女啦!
痴玲:痴線!
我:唔好扮野啦!肯定想睇到爆!
痴玲:點呀?你自己想睇咋!
我:咩呀?有黃又南喎!
痴玲:下?我地星期六去睇囉!
我:......。

(三)
我:我到左喇!
單位:我都係喎!唔見你既?
我:我都唔見喎!往荃灣線車頭嘛!
單位:係呀?唔見既?
我:下????旺角站嘛?
單位:噢,我去左太子。
我:......。

4 comments:

Anonymous said...

:)

他長大了!!!

Anonymous said...

wei...i love 黃又南 too! haha he is so man now!

marjorie x

Anonymous said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

又南真係有好多fanssssss!!!!

好開心呀!!!!!!!!!(癲左)

(雖然我都係like佢細個d樣, 但...總之而家佢有戲拍我都好開心架!)

Zackiemad said...

唉﹐這個世界上原來真會有人喜歡黃又南。還要是我認識的。你們倆個...唉...

lose
my
face
.