Wednesday, March 26, 2008

這幾天的生活

看了幾齣爛片。其中一套叫《Bad Company》。唔該,求下各位編劇,唔好硬要Anthony Hopkins說「Bitch」、「Ass」,真的好難頂囉,無哂神髓。另一齣爛片叫《King Kong》,睇到我呢...但無可否認,我最愛找爛片看,套套都要看到出credits為止;   迷福爾摩斯迷到癲左。不停學佢講野,上網玩「測試你對福爾摩斯熟悉的程度」。譬如問福爾摩斯是何年何月何日出世、福爾摩斯的hobbies是甚麼、福爾摩斯在Baker Street住了多少年等等,很好玩的。然後又狂煲福爾摩斯電影啦、讀福爾摩斯小說啦。我開始相信,福爾摩斯是真有其人,我甚至認為Basil Rathbone便是福爾摩斯本人。「According to a survey commissioned by UKTV Gold, many British believe Sherlock Holmes himself is an actual historical character, with 58% of teens thinking that he really did live at 221B Baker Street」OK, i'm becoming one of them;  狂聽The Killers的《Sawdust》;  今季的Rick Owens好型喎,他本人都唔弱(見圖); 四天之內吃了兩次Carbonara、行了兩次Joyce和LC; 雖然Adrien不再是Zegna的model,但呢兩日經過Zegna,都情不自禁地望了幾望;  想再學番意大利文,但爸爸一定會打暴我的頭;  下星期二日語測驗,但我連功課都未交過,仲要連續四晚都要看電影節,我應該會就此死掉的;  係,我鐘意Tim Roth,我鐘意《The Legend of 1900》,我差點喊死左。     

No comments: