Sunday, March 16, 2008

Saturday & Sunday

終於看完《紀子の食卓》!如果有人跟我說,「在沙漠生存,是你的角色」,我會有甚麼反應呢? 喔﹐無咩點,Snoopy的哥哥Spike也是生活在沙漠中,佢好嘆架喎。我都想嘆下世界; 要上班的週末早上,跟放假沒有多大分別。照樣上網喪chat; 我是一個乖女兒。傍晚陪爸爸跑步(當然是他跑我行!)去。我懶。剛從街上回來﹐並未換上輕便的運動衣﹐一條裙子(!)便下樓去。我爸見狀便發怒說﹐你落公園咋宜家﹐又著裙有整對金色鞋﹐去disco咩? (影碟舖內)我跟店員小姐說,唔該有無《美國黑幫》呀? 她迷惘地回答,美..國..黑..幫..? 係呀。(堅定的口吻回應道)呢,新碟黎架(再補充說)她搔著頭回答道﹐無喎。原來《American Gangster》中文譯作《犯罪帝國》。錯晒; 發現SmarTone竟然有Idlewild的歌曲下載﹐不過最終我揀了Incubus的《Light Grenades》作為我的接駁鈴聲; iPod裡有Beck、The Beautiful Mistake、The Rakes、Baby Shambles、Joe Dassin、Billy Talent和Dirty Pretty Things的mp3; 昨晚看了《The Darjeeling Limited》。Adrian Brody幾OK喎。我是否要追看《The Painist》呢請問? 我想買一對白色皮的sneakers; Damir Doma的A/W08'唔靚既。但我鍾意model面上的局部龜裂化裝囉。

6 comments:

Anonymous said...

http://ghosts.nin.com/main/home

正呀~

我似乎get through唔到free d/l及cd order, 等陣再試過.

Anonymous said...

The Pianist, 大師示範作. 無話可說. 睇啦!

Anonymous said...

bbbbbbb~~~~~~

miss u so fuckin' much~~~
where r u~~~ into a "deep hole"???
im no money toooooooooo~~~~
yoyoyyo~~~ hope we stay at home in our whole life~~~~~~

ar_o_ar

Zackiemad said...

d,

未去個site呀~琴晚掛住睇The Painist,所有野放埋一邊。

Zackiemad said...

ar_o_ar,

YIU!

Anonymous said...

VS,
工作太忙, 放工後唔記得再上ghosts.nin.com試試.
我明早要返office做野呀, 真係, 低薪公務員咋我, 都要咁.../