Wednesday, February 20, 2008

日常事

我說過了﹐退休後﹐我可以開一間影碟舖。就這麼一個晚上﹐買了10隻碟﹗(Hitchcock/羅拔仔/Blackadder)。我近來迷甚麼﹐一眼見晒。

****

近來常跟友人說,我要學好英文!昨天,就跟G友說,喂,替我留意一下有沒有甚麼「鬼仔上門教英文」好不好呀?我要英國仔架!(「鬼仔上門教英文」,可否做鹹片的片名呢?)我是否已經跟她說過二千萬次了呢,她好不耐煩哦:

G:不如我介紹我亞哥你識啦。
我:我要鬼仔!
G:我亞哥係鬼仔。
我:......
G:其實我係鬼妹黎架。你一直都同緊個鬼妹做朋友!

****

因為要學好英文,所以從書櫃中找回Orwelll先生的書來看!話又說回來,為甚麼我要學好英文呢?因為,我要準備做威廉的太太,未來的英國皇后!

完。

6 comments:

Anonymous said...

你真係夠膽寫出黎!
不要臉!

Anonymous said...

....

i'm 鬼妹!!!!!

單位 said...

好想死
一諗起你同william...

Anonymous said...

嫁比Harry咪仲好,佢仲型過佢阿哥,而且,佢地老豆都仲係王儲,等得阿王儲登基,過得xx年,先到William做皇帝,到時,你睇怕都xx歲啦......

當然,亦有可能佢地老豆唔做皇帝,將皇位直接傳給William。但係,做皇后限制多多,又無自由(去到邊都是焦點)。你都係做Harry個老婆罷啦~

Zackiemad said...

各位﹐

有錢俾我還grant loan 就得架喇!

我已經想好我的嫁妝是甚麼:-

STUDENT LOAN REPAYMENT SCHEDULE

Anonymous said...

Pursue your dream, fly to London, babe!!!

Study in London for a year , see whether u can find a gui lo !!! Many romance will be there, ask Z, she has had many with the Kebab 's man. -_-"""

Save more money for returning yr loans, babe! I have no more luuuuuuu