Wednesday, February 20, 2008

選角


關於Malcom X的一生,Spike Lee早已找Denzel Washington在同名的電影中演譯了。Denzel演他,誰會不服?!而相中的另一人,卡斯特羅伯伯(!),Víctor Huggo Martin也在02年演過他。(這個人,不怎認識,好像只拍西班牙語電影?!)我一直都有一位心水人選演Fidel ,他就是羅!拔!仔!

喂,佢地係咪幾似樣先?

10 comments:

Anonymous said...

羅拔仔做Castro,得喎!
以前睇Camille Claudel(港譯"羅丹的情人"),都覺得Gerald Depardieu的造型好似羅拔仔。所以,佢扮演Rodin都得呀~

Zackiemad said...

d,

Gerald Depardieu究竟係邊個黎架?

羅拔仔演古裝?*暈*(印象中"羅丹的情人"是古裝的,rite?)

Anonymous said...

Gerald Depardieu, 我叫佢法國周潤發。
睇"大鼻子情聖"(Cyrano)之後已留意佢, 之後佢拍咗套荷里活愛情喜劇Greencard(Andie MacDowell合演), 1492(演Columbus)等。九十年代初有一套Tous les matins du monde(港譯"日出前(時?)讓悲傷終結"),我十分鍾意。

翻查資料才記起, Depardieu演過The Man Behind the Iron Mask (三大性格男優--Jeremy Irons, John Malkovich及 Depardieu拱挓DeCaprio)。<--看過但忘了

Jean Reno的殺手一出,無疑搶去了Depardieu不少風頭。佢老了胖了, 也少了點魅力。不過論演技,佢屬殿堂級。他年輕時的電影我都沒看過,記得他和另一位殿堂級女優Isabelle Huppert演過愛情片。

Rodin(1840-1917)的電影算是二十世紀初的period piece(時代劇)吧~

Zackiemad said...

你一講"大鼻子情聖",明o西!

Greencard/The Man Behind the Iron Mask<--我都有睇,睇"The Man...."係因為當時迷緊DeCaprio !

我記得我很久以前看過一套大鼻子的一套電影,應該是犯罪片(?),總之成部戲都好似只係o係車站同警局內拍!

Anonymous said...

港譯"幽國車站"(Pure Formality),合演的還有Polanski。我當年睇影碟,瞓著左!

Heee,估唔到我仲記得個戲名(雖然要上imdb.com double-check)。

Anonymous said...

{http://www.think-silly.com/
juno/}

終於都有人做回這樣的東西了:強勁音樂班底補救歌者的不足。整件事令我想起八十年代日本人打造年輕歌手的方式!

Nth against Juno (cos I really don't know him),只是覺得佢聰明多於天份。現階段是有點勉強(唱功方面),但是今時今日仲有人肯用心造點甚麼,不是很好?

有錢無罪,錢買不到品味。Juno背後的勁人讓他看上去好有品味。

只說音樂的話,方大同才是禾稈蓋珍珠。

Juno的中文水平......不過他的電影口味幾有趣。(必須講,那個Cartier lighter令我想起Una Luna!)

Anonymous said...

搶錢呀!!!我想要呀!!!!!

{http://www.amazon.com/
Twin-Peaks-Definitive-Gold-Complete/
dp/B000UX6THK}

[沒有電影版, 仲敢叫complete edition...]

Zackiemad said...

d,

-同我的電影口味都幾似 ~我正在看"We Own The Night"(最初都係因為個名吸引)。仲有,佢睇Brad仔果套"The Assination of Jesse......."

-"幽國車站"<---yeah!我仲記得當年我是在Prince Building內的KPS/Blockbuster果道租的。

-Twin Peaks, 鬼叫佢係"Gold Box Edition"咩!!乖乖俾錢啦!(Remember, already DISCOUNTED)hwhahahahha!

Anonymous said...

佢鍾意睇血淋淋的B級片喎!不過佢口味都幾雜,除咗唔多睇日本片/亞洲片。
而家啲細路好幸福,看Juno滿屋子DVD/漫畫/各式各樣玩意,好羨慕啊。
佢好似你,會定時定候睇碟~。

Anonymous said...

>佢好似你,會定時定候睇碟~。

應說"每晚都會抽時間睇碟"~(time now 8.10pm, am leaving office!!!)